4:)

179 15 1
                                    


😴😴😴😴😴😴😴😴😴😴😴😴😴😴😴

Yine uyumuş olamam!Neredeyim ben?!

Namjoon bu sefer yok mu?Bu kapı nedir?

Kapıyı açıp içeriye girdim.Burası çok güzel.Sanırım cennete düştüm!Bu rüyamda en azından Namjoon u görmeyeyim,Ne olur?Acılarımı,geçmişten kalan kanlı yaralarımı birazcık olsa da sarmış olurum.

O yara senin yüzünden orada Kim Namjoon!Sana olan küçüklük aşkım yüzünden!Hala seni seviyor muyum bilmiyorum ama bu rüyadan uyandığımda eski hayatıma geri dönmek istiyorum.Duydun mu beni!

Biraz daha ilerledim.Burada yolun sonu var.Nereye gideceğim ben?Aşağıya baktığımda bir elma ağacı gördüm.Bir anda karnımın çok acıktığını hissettim.O kadar açtım ki,ölebilirdim.Abartısızım...

Aşağıya mutlaka inmem lazım.Güneş tam tepeme vurmaya başladı.Orası hem gölgelik hemde kırmızı ve sulu elmalar var.

Sanırım yolun sonuna geldim.Hiç su yok,yiyeceğim yok veya hayatta kalabileceğim serinlikte bir yer.Ağlamak,içimi dökmek şu anda ölmeden önce yapabileceğim en iyi iş:

-Ne olur,ölüceksem bile son kez onu göreyim.Evet,onu istemediğimi söyledim!O küçüklüğümde benimle dalga geçti,oyuncağım gitti.Ama ben o küçüklükte aslında kalbimi ona açtım!Ben ona aşıktım,saf ve küçük bir aşıktım sadece!Sevdim,sevmekte mi hata?!Ben onu severek büyüdüm.O olmassa,KÜÇÜKLÜĞÜMDE OLMAZ!!!!

😴😴😴😴😴😴😴😴😴😴😴😴😴😴😴

Namjoon!!!!!!!

Kızlar kan ter içinde kalktığımda yanımdalardı.Korkan gözlerle bana bakıyorlardı.Ben ağlayarak Lisa ya sarıldım.Rose ve Jennie de bize katıldılar.İşte sevgi yumağı!
Benim ailem onlar,kardeşlerim onlar,herşeyim onlar!Biz dostuz,dostluk herşeyden ötede,aşktan bile...
Namjoon u ölsem bile son bir kez görmem gerektiğini anladım.Çünkü aslında küçükken taşınırken gittiğimiz ve oyuncak ayımı kaybettiğim için değil....














Namjoon u kaybettiğim için ağlıyormuşum!

Ve artık belli olduğunu hissediyorum...

BEN NAMJOON A HALA AŞIĞIM!!!!!




İsterseniz bölümleri daha fazla tutabilirim.❤️❤️❤️❤️

OYUNCAK|NAMSOOHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin