98

716 32 4
                                    

❤️ 3729749 💬999+@kmedianews

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

❤️ 3729749 💬999+
@kmedianews

KAI Z EXO I (ex) BLACKPINK - JENNIE ROZSTALI SIĘ

Ich związek nie trwał zbyt długo, aczkolwiek są teraz w tej samej wytwórni co wiąże się z tym, że jednak będą się widywać. Im zdaje się to nie przeszkadza!
Kai: „Rozstaliśmy się w przyjacielskich relacjach jednak jak wiadomo nigdy nie będzie tak jak kiedyś. Nie chcę też mieć nieprzyjemnych sytuacji z Bangtan Sonyeondan, ale teraz wszystko jest już dobrze. Rozmawiałem z Taehyungiem, naprawdę mi przykro. Nie chciałem żeby tak wyszło. Wyjaśniliśmy sobie wszystko, więc nie ma już żadnych niedogodności między nami." - tak powiedział Jongin dzisiaj wieczorem do naszego reportera wychodząc z wytwórni po zakończonym treningu.
Jak widać również oba zespoły nie chcą mieć ze sobą na pieńku, więc starają się załagodzić sytuację. Ostatnio nawet głos w sprawie zabrał V z BTS, od którego odeszła Jennie.
V: „Trzymam się. Ostatnio rozmawiałem przez telefon z Kaiem, jest w porządku. Z Jen też rozmawiałem, życzę jej jak najlepiej. Nie wyszło nam, trudno. Nie załamuje się i brnę dalej w to co robię. ARMYs dają mi siłę, więc nigdy się nie poddawajcie! Kocham was, fighting!"
Jak widzicie wszystko wraca do normy, a my całej trójce życzymy jak najlepiej.

(Komentarze 999+)

:::::::::::::::::::::
Nie wiem w sumie jak to napisać, więc po prostu przeproszę. Przepraszam wszystkich czytelników za tak długą nieobecność, niestety zaczęła się szkoła, więc zasypali nas już od początku sprawdzianami etc...
Powracam do regularnego dodawania rozdziałów, jednak nic nie obiecuję!

Chciałabym też podziękować za tak dużą ilość wyświetleń i gwiazdek! ❤️
-A

Instagram Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz