159 text

677 27 55
                                    

jennie x tzuyu

Tzuyu: Jennie, ja wiem, że ta cała sytuacja może wyglądała dość dziwnie. Moja relacja z Taehyungiem itp... ale ja naprawdę nigdy nie chciałam was rozdzielić. Nic, totalnie nic nie pamiętałam z tamtej nocy, podczas której pocałowaliśmy się, a gdy rano zobaczyłam te zdjęcie to sama zaniemówiłam. Nie wiedziałam co robić, spanikowałam i zaczęłam wypisywać bzdury... Wstydziłam się też do ciebie napisać, sama nie wiem dlaczego. Podczas ostatniego wyjazdu rozmawiałam z Lisą i Rose. Bardzo za tobą tęsknią, ale myślą, że przez ich zachowanie obraziłaś się na nie i nie jesteście już przyjaciółkami.

Tzuyu: Dlatego też chciałam cię teraz przeprosić. Robię to przez wiadomości, bo nie wiem czy mialabyś ochotę się ze mną spotkać. Życzę wam jak najlepiej i mam nadzieję, że nie będziesz zła, ani zazdrosna, gdy od czasu do czasu spotkam się z Taehyungiem. Możesz nawet spotykać się z nami, ale nie oczekuję tego od ciebie. Przez moje dziecinne zachowanie mogłaś poczuć się odsunięta w kąt, ale wiesz co? Tae przez cały czas myślał o tobie, on nie wiedział na początku za co jesteś zła i go unikasz. Dopiero na naszym wyjeździe skojarzył fakty i od razu napisał do ciebie. Jest naprawdę złotym chłopakiem, który kocha cię na zabój.

Tzuyu: Nie musisz mnie lubić, ale proszę cię tylko o wybaczenie.

Jennie: Mogłybyśmy się
jutro spotkać? proszę.
Wyślę ci adres.

Tzuyu: Jak najbardziej.

hahahh, uwielbiam wasze komentarze ❤️
~A

Instagram Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz