Capitolul 6

208 22 0
                                    

Nimic nu mai simt nimic de o lună de zile miam astupat toate sentimentele și miam înghețat inima tot ce am crezut că mă va ajuta să mă schimb să nu mai simt singurătate sa dus Lexy mia explicat desrul de clar ca nu mai vrea sa fim prietene printr-un mesajul ei a fost unul dureros si specific ""Nu pot să fiu prietenă cu tine atât timp cât prieteni mei nu te accepta "" doar atât nici o explicatie nimic dar am înțeles foarte clar mesajul și miam format un scut împotriva a tot nu mai simțeam privirile lor, vorbele lor urâte eram pustie eram o fantomă prin viața doar alcoolul si țigările mele reușeau să imi mențină starea de impiertrire dacă nu știu că aș fi cedat nervos!

Azi o zi ca oricare alta imi fac duș și ma pregătesc de școla cu hainele mele normale negre si ghetele specifice, singurul lucru bun in luna asta a fost ca am reusit să îmi iau permisul de conducere , cobor in bucătărie imi iau cheile si țigările urc in mașină pornesc imi aprind o tigare și mă îndrept spre infern unde tre sa ignor privirile au încetat cu jignirile de când au vazut ca nu au efect asupra mea imi parchez mașina în coltul meu pornesc cu pași mărunți spre intrare când am intrat pe colidorul școli ca in fiecare zi toate privirile erau pe mine doamne ce bine că e vineri și o să scap 2 zile de priviri lor eram in fața dulapului meu imi cautam cartea de mate când cineva își drege glasul in stanga mea imi intorc privirea si văd un băiat brunet cu ochii căprui bine făcut îmbrăcat cu o cămașă albă si niste Jensi negri si ghete ...

-Te pot ajuta cu ceva? Il intreb eu pe brunet

-Da! Spune el zâmbit ca un idiot eu mă incrut la el

-Nu cred că îți pot fii de folos ! Ii spun eu si imi intprc capul înapoi în dulapul meu

-Nici nu stii cu ce vreau să mă ajuți ! Spune el vizibil nervos

-Eu am zis ca Îți pot fii de folos! Ii zic eu în timp ce trantesc ușa dulapului și îndepărtunduma de el da acesta ma trage de mână spre el și mă strânge de mână simt ca durea în tot corpul dacă o să  mă strângă mai tare o sa îmi rupă mâna

-Acum mă poți ajuta te rog! Zice el cu o vocea care cred că încerca să îmi autoritară

-Nu! Io trantesc eu și imi trag mana și îmi  reiau drumul spre ora de mate intru in clasă si mă așez în banca mea in spate de tot ora a inceput si sa terminat repde orele au trecut ca in fiecare zii fără să îmi pese eram in parcare ma îndrept spre masina mea si de abea asteptam să ma intorc acasă să ma îmbăt si să uit si de ziua asta  mergeam  alene prin parcare uitandu-ma prin jur dar un lucru mia atras atentia idiotul ce ma strâns de mână  cu cretul vorbea ceva mam uitat la ei umpic până ce cretul a observat miam întors privirea rapid și am dat  fuga  spre masina mea am urcat rapid și am pornit am trecut pe lângă ei fără sa ma uit si am zburat spre casă!

******

******

Eram deja euforica din cauza alcoolului stateam pe canapea cu sticla de vodcă si priveam pădurea prin pereți de sticlă a casei mele când soneria a început să sune in disperarea ma ridic plictisită de pe canapea cu sticla in mâna mai iau o gura si deschid ușa aprope ma bufnit rasul când lam văzut pe Harry nervos!

The Eyse of the MoonUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum