Capitolul 5

248 24 1
                                    

An trecut cam o săptămână de la incidentul din cantină si de atunci se comportă ciudat toți in afară de Lexy care e la fell si Liam care e foarte drăguț cu mine dar restul sunt ciudați așa că prefer să stau in padurea din spatele scolii decât să îi deranjez ma bucur că Lexy nu ma caută stie ca merg la bibliotecă sau cine știe unde știu ca deja nici ea nu mai crede scuzele mele banale dar chear nu ma simt bine sa stau cu ei la masă par așa tensionati când mă văd și chestia asta ma sperie si ma întristează adică am senzația aia ca vreau să plang și nu pot parcă ceva imi lipsește dar nu știu ce ma enervează că nu am curaj sa ii întreb  ce au si mai e si cretul ăla Harry care acum o săptămână părea să înceapă o bătaie cu Jay să mă cunoască și acum ma evită pe cât posibil și eu ca să il macin de fiecare dată când îi întâlnesc privirea ii zambesc frumos si el mereu rămâne socat ciudati mai sunt copii astia, off ce să fac să stau deoparte să nu ma bag sau să ii întreb ce draq au cu mine gândurile îmi sunt intrerupte de niste ochii de un verde jad incercuit de un cerc roșu in jurul pupilei dilatate o blană neagră și deasă care strălucește in razele soarelui care se strecoară printre ramurile copacilor ma uit atent in ochii lupului și nu simt nici un pericol poate ar trebuii sa fug sau să țip dar nu vreau sa fac asta el se uită în ochii meii si se așează culcat cu capul pe labele enorme dar fără să piardă contactul cu ochii meii stăm așa cateva minute până simt un impuls sa îi ating blana imi pun mâna usor pe capul lui blana lui era moale si putin creată in varful capului asta imi aduce aminte de cineva si un zâmbet mi se pune pe buze!

-Heii să știi că îmi aduci aminte de cineva! Ii spun eu lupului și el se uită la mine ca la o nebună

-Cred că te întrebi de cine vorbesc nu? Il intreb eu si el doar da din cap în semn că da se pare că el chear mă înțelege

-Poii e vorba de un tip creț ce ma evită adică acum o săptămână il omora pe Jay cu privirea doar sa ma cunoască și acum nimic adică nu stiu de ce nu ma asteptam să reacționeze în felul ăsta sau poate sunt eu paranoica da toată lumea se comportă ciudat până și prieteni mei dacă pot să le zic așa doar Lexy si Liam se comportă normal restul au înnebunit la fell ca si cretul, sunt sigură că crezii ca sunt nebună poate chear sunt nici eu nu mai știu ! Spun eu si oftez in timp ce el își așează capul in poala mea si eu conținând să il managai știu că sunt nebună ca eu acum vorbeac cu un lup dar ma simt asa bine in preajma lui e ceva ciudat un sentiment ciudat, nu stiu ce se întâmplă dar văd că își ridic capul se mai uită in ochii mei pentru un moment si după o ia la fugă in pădure ce so fii întâmplat cu el oftez din nou când simt o mână pe umărul meu !

-Blood parcă zicei că mergi la bibliotecă ce cauți aici singură! Spune Jay idiotul cu o voce rece si dură ce mă face să tremur pentru un moment

-Aveam nevoie sa fiu singură un moment!îi răspund eu in timp ce ma ridic se pe iarbă si imi curăț panataloni

-Bine acum hai inapoii la școală ! Imi spune el de data asta încercând să fie mai blând ii zâmbesc și ii fac din cap in semn că da si pornim amandoi pe poteca ce duce spre scola stăteam în liniște fără să ne zicem nimic nici o privire nimic dintre toți Jay se comportă cel mai ciudat și nu il înțeleg poate e din cauză că nu mă place orice ar fii nu ma interesează il las in lumea lui ajungem in sfârșit la școală și mai aveam o oră desen preferatul meu nu ii mai zic nimic lu Jay doar il salut cu un fluturat din mână

-Pa Blood! Zice el ce îmi face cu mâna eu intru in școală imi iau un creion din dulap și ma îndrept spre desen aveam această oră cu Liam si Nate care când mau vazut mai facut semn să mă așez lângă ei!

-Heii Blood unde ai fost azii la pranz!?întreabă Liam in timp ce ma sărută pe obraz

-In pădure aveam nevoie de umpic de liniște! Ii raspund eu in timp ce ma asez pe scaunul dintre ei nimeni nu mai zis nimic

-Bună copii azii vreau sa desenați ceva după bunul gust si plac si la sfarsit o sa va dau notă și cel mai bun desen o sa fie înrămat si expus pe panou acum la treabă! Ne spune profa si bate din palme

Imi place să desenez si stiu că am talent dar nu am mai desenat de mult si nu știam ce să fac așa ca inchid ochii si in minte îmi apare imaginea lui deschid ochii si inchep sa desenez dupa ce termin de facut schița iau culorile si incep cu ochii le dau culoare exact asa cum este întipărit in mintea mea continui cu coloratul ii fac umbrele conturez totul cu in marcar negru ca să ii scot in evidență trăsăturile perfecte !

-O doamne ! Spune profa si rămâne șocată la desenul meu

-De unde ti-a venit ideea asta ? Întrebă Liam socat

-Doar miam imaginat si nimic altceva! Ii spun eu sigur nu am să ii zic că am vorbit cu lupul din desenul meu in pădure da in fața mea era lupul negru si putin cret din padure era desenat perfect blana neagră se parcă si pe pânză stralucea ca in padure ochiii verzi cu cerculetul roșu și acum imi dau seama că nu am omis nici un detaliu

-Deci ăsta o sa fie un tablou ce va arăta superb pe holul scolie bravo Blood ai un 10!spune profa și ia foia cu desenul din fata mea si pleacă din clasă toți ma felicită până si băieți se pare că a mers faza cu imaginația! Iesim in parcare unde ma astepta Lexy de când iam zis că nu am permis ea si Liam ma duc cu randul acasă le e frică să nu fac accident !

-Heii Lexy am loat un 10 la desen! Ii spun eu in timp ce țopăi ca un copil mic

-Asta e tare! Zice ea si incepe sa râdă de mine nu i mai zic nimic doar ma urc in mașină si ea la volan si plecăm

-Deseară vin pe la tine vrei? Întrebă Lexy

-Da ar fi super ne uitam la film mâncat înghețată nu a mai făcut ăsta niciodat Ii spun eu tristă la orfelinat nu putem face toate astea observă schimbarea mea de stare si imi pune mâna pe umăr și imi zâmbește !

-O sa vin la tine pe la 5 ok? Spune Lexy in timp ce oprește in fața caseii

-Da super ne vedem la 5! Ii spun eu și ii zambesc si o pup pe obraz ies din mașină o salut cu un fluturat din mână și intru rapid in casă urc scarile spre camera mea si după ma taresc până în dresing ma dezbrac ramanand doar in lenjerie intimă după fug repede și mă trântesc in pat si simt cum somnul ma ia imi trag patura pe corp si inchid ochii!

The Eyse of the MoonUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum