Capitolul 8

57 9 1
                                    

Uite-ma sâmbătă dimineața reîmprospătata și cu o mare curiozitate de a afla adevărul sunt în mașină mea ca să caut o amărâtă de bibliotecă dar mă învârt de o oră prin oraș și nu găsesc nimic of și ăsta mă enervează la maxim în ultimul timp nervi mei nu stau prea bine și cred că aș putea să explodez dacă nu mă calmez .
Așa că opresc într-o parcare imi aprind o tigare și mă uit pe geam în jur sunt câteva cafenele un fast food și o bibliotecă o da insfarsi mă dau repede jos din mașină arunc tigarea pe astfalt și trec în fugă strada intru pe ușa bibliotecii și văd o femeie mai în vârstă ce stă la un mic pult chear la intrare .

-Bună ziua ! Iii spun eu politicos femeii

-Bună drăguță cu ce te pot ajuta? Spune femeia amabil

-As dorii să îmi spuneți unde se afla secția de istorie? O întreb eu nu am degand sa îi explic eu iei ce caut în detaliu poate îmi zice și ea să stau departe de ea lucru ăsta mă făcea și să rad și sa plâng femeia îmi explică cu un zâmbet pe buze unde este secțiunea de cărți legate de istoria orașului și a unor locuitori după ce pleacă femeia mă pun și caut tot ce este posibil despre familia Moon.

Caut de mai bine de jumătate de oră și nu găsesc absolut nimic ,o doamne o să turbez absolut nimic dar nu mă las mă mai uit pe două trei cărți și insfarsit găsesc ceva
"Cei din familia Moon au fost fondatori orașului Forks încă de când a fost creat dar teoretic ei lau creat iau dat putere și frumusețe și lau îmblânzit ca să putem trăii toți în pace " e bine asta ma lăsat în ceață deci familia mia a fondat orașul acesta deci au condus orașul ăsta de ce vor să zică că lau îmblânzit asta e atât de futut poate mai bine as cauta ceva prin casă sigur aici nu găsesc nimic interesant așa că ies grăbită din bibliotecă și mă îndrept spre casă urc în mașină și îmi pun capul pe volan .
De ce e totul atât de complicat de ce nu am și eu o viata linsitita acum tre să aflu de ce singurele persoane ce am crezut că îmi pot fii prieteni nu mă vor în preajma lor și presimt că nu e ceva ce mi-as dori să aflu dar trebuie să îmi înfrunt trecutul pentru un viitor mai bun.

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: May 18, 2015 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

The Eyse of the MoonUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum