Dabi szemszöge:
Hónapok óta figyeljük a UA diákait..... Ami persze elég unalmas volt.....De valaki fel keltette a figyelmem..Nem tudom,hogy miért de egyre többször keresem őt a megfigyelő kameráinkon vagy ha személyesen megyünk oda akkor is mindig őt keresem..... Ő nem más mint az egyik célpontunk....Midoriya Izuku...... 5 célpontunk van. Név szerint: Todoroki Shoto, Bakugo Katsuki, Midoriya Izuku, Tokoyami Fumikage, Yaoyorozu Momo. Ha közülük legalább az egyiküket el raboljuk akkor nyert ügyünk van. Ma támadjuk meg a kolliukat. Meg várjuk míg a tanáruk elmegy és mi berontunk, és elhozzuk egyiküket(célpontok közül akinek nem lenne világos, mert utólag én se tudtam,hogy mire gondoltam XD). Ez a terv.....Nem valami nagy ötlet de a kezestől mit is várhatnánk......
4 órával később( este 8 óra van):
Meddig kell még vajon várnunk??Már rohadt uncsi itt üldögélni egyedül.....Vagyis Togával együtt.....Mennyit bír ez pofázni de most komolyan???? Ha még 5 percig hallgatnom kell 100%, hogy itt ölöm meg helyben......Hála Istennek megkaptuk a jelet vagyis kezdődik a buli...
Midoriya szemszöge:
Aizawa-sensei elment egy 5 perce a kolliból az osztály nagyobb része vissza ment a szobájába tanulni kivéve:Todoroki-kunt, Kaminari-kunt, Mineta-kunt, Uraraka-sant, Tsuyu-chant és engem. Mi még beszélgettünk......Vagyis csak akartunk de ekkor egy hatalmas robbanással kitört és gyulladt az ajtó. Rengeteg törmelék keletkezett és az egyik nagyobb alá beszorult Tsuyu-chan. Uraraka-san egyből rohant neki segíteni Mineta-kun és Kaminari-kunnal együtt. Todoroki-kun és én felvettük a harci pozícionkat és vártuk a betolakodókat. Csomó portál nyílt meg körülöttünk.
Az egyik portálból kinyúlt egy kéz Todoroki-kun felé. Biztos elakarják vinni őt, de én ezt nem hagyom! Elé ugrottam így engem kaptak el és rántottak át a portálon.. Láttam még ahogy Todoroki utánam nyúl de már túl későn.....Elkaptak a gonoszok......
.......................
Egy szobában ébredtem fel...Biztos leütöttek vagy elaltattak azért,hogy ne tudjam meg hogy hova hoztak... Próbáltam ki szabadítani a kezeim de nem sikerült... A lábaim is meg voltak kötözve....Kintről ordibálást hallok...Még nem értem tisztán mit mondanak csak abban vagyok biztos,hogy rólam van szó.....Be jön Dabi és egyszerűen fel dob a vállára mint valami krumplis zsákot.
- Hé!! Mit akartok velem??Megölni vagy zsarolni valakit???Át álni úgy se fogok ezt már előr leszögezem!!
- Fogd már be! Nem tudok semmit! Azt mondák nekem,hogy vigyelek el a ,,játszószobába".
-,,Játszószoba"??? Az milyen hely?-kezdtem kicsit pánikolni..Mit akarnak velem csinálni??
-Valamilyen..-mondta és rám vigyorgott- Nyugi. Annyi biztos,hogy nem ölnek meg..
Megnyugodtam ezt hallva...Várjunk csak...Mi van ha csak HAZUDIK???? Akkor nekem annyi..De mégis megbízok benne és elhiszem neki azt amit mondott....De miért bízok meg egy gonosztevőben???
-Hewwo!!!!!!!!!!!! Új könyv!!!!! Remélem valakinek tetszeni fog. Kérek kommentekett!!!!A többi könyvemnek is hamarosan lesz folytatása!!!Igen sokkal rövidebb lett mint a többi könyvnek a fejezeti de......Ez van sajna.....Eleinte szerintem rövidke részek lesznek de igyekszem hosszabbakat írni!! A kövi részig HEWWO!!!!!!!!!!!!!-
YOU ARE READING
Gonosz és a hős(?)
FanfictionEgy gonosztevő beleszeret egy hős jelöltbe.... Mi lesz ebből?? -Beleszerettem.....Egy leendő hősbe...Én?? Ennél nagyobb hülyeséget sem csináltam...Ráadásul....... Hjahh...Mindegy is.. Egy biztos megfogom védeni őt!! -Szerelmes vagyok belé?? Én egy g...