5.rész/Igazság és tévedés

523 43 4
                                    

Deku szemszöge:

Reggel mikor felkeltem Dabi ott ült a szobában az asztalnál. Elötte volt egy laptop és azon olvasott valamit. Gondolom nem vette észre,hogy felkeltem. Halkan felálltam az ágyról és oda mentem a háta mögé.

-Mit olvasol?-kérdeztem meg. Meg ilyedtőlem mert a melkasához kapott és a laptop képernyője elé tette a kezét.

-Semmit. Miért kérded?

-Csak kíváncsi voltam.

-Oké. A reggelid az asztalon van.

-Köszönöm.-mondtam és nem tudom miért de megöleltem őt. Elösszőr össze rezzent de utána vissza ölelt. Miután végeztünk az ölelkezéssel elmentem enni. Piritós volt szalámikkal és tea.Nagyon finom volt. Miután elkezdtem enni pár perccel később Dabi is csatlakozott és ő is evett.

-Dabi..

-Igen?

-Ez kinek a szobája?? Már rég óta megakartam kérdezni,de nem nagyon mertem...-mondtam miközben eltakartam az arcom és reménykedtem benne,hogy a mondat második felét nem halotta vagy nem veszi figyelembe.

-Az én szobám.

-Tényleg!??

-Aha. És amúgy nyugodtan kérdezhetsz bármit.-mondta és megint elővette a mosolyát.. Igaz alig lehett látni de nekem pont megfelet.. Ilyenkor felgyorsul a szívverésem és elpirulok... Lehet,hogy?? Á,nem! Biztos nem!!! Máskor is volt ilyen...Asszem.

-Dabi?

-Hm?-kérdezte és rám nézett.

-Honnan tudom,hogy valaki be szerelmes vagyok??-kérdeztem, és elpirultam...Megint... Furán nézett rám.
-Inkább hagyjuk!!-üvöltöttem és tovább ettem.

-Mido-mondta volna de nem hagytam,hoyg befejezze.

-Ne! Tényleg hagyjuk! Hülyeség volt!!-mondtam és rá mosolyogtam. Vállat vont és evett tovább..Az nem lehet....

Time skip

Bakugo szemszöge:

Egy fehér falú szobában ébredtem fel...Vajon mi történt??? Az utólsó emlékem az,hogy Shoto üvölti a nevem miközben zuhanok lefelé. Ezek után mi lett a többiekkel?? Shoto vajon jól van?? Ezek és még hasonló kérdések jutottak eszembe miközben lassan és óvatosan felültem az ágyamban és próbáltam fókuszálni a nagy fény ellenére. Mikor sikerült egy felemás hajjal találkoztam.

-Hé! Hé Shoto! Kelj fel!!-mondtam neki és elkezdtem rázogatni egy kicsit.

-Hmmm..Mi van már?-kérdezi de nem nyitotta ki a szemét.

-Shoto.

-Katsuki?-kérdezte és kipatantak a szemei.
-Végre fel kelltél!!-ordítja el magát miközben rám ugrik és megölel.

-Óvatosabban!

-Bocsi. Várj!Szólok valakinek! Csak egy perc és jövök!-mondta és már elkezdet  menni de én elkaptam a kezét.

-Elösször válaszolj a kérdéseimre,jó?-kérdeztem miközben láttam az arcán az ijdetséget és a fájdalmat. Vajon miért vág ilyen arcot?? Le néztem a kezére és láttam,hogy be vannak kötve.
-Hát ez meg?

-Katsuki....Sajnálom...Annyira sajnálom.-mondta és elkezdett sírni és lerogyott a földre.

-Oi! Ülj fel az ágyra és magyarázz el mindent!!

Gonosz és a hős(?)Where stories live. Discover now