Time skip
Deku szemszöge:
Egy újabb reggel.. Fel kelltem az ágyból és körül néztem Dabi szobájában. Dabi sehol se votl. Az asztalon viszont volt valami. Oda mentem és észre vettem,hogy a reggelim van ott egy cetlivel mellette. Ez ált benne:
Deku
Bocsi,hogy nem vagyok itt kezes akart valamit így el kellett mennem. Üzeni a kezes,hogy mivel hiába kínoztatt meg Togával nem beszél így békén hagy neked és mostantól csak egy sima fogoly vagy.. Nem értem a logikáját szóval ne kérdez tőlem majd semmit.....Jó ét vágyat a reggelidhez. Később jövök.
Dabi
Shigaraki tényleg ezt mondta???? Vajon mennyi idő telt el,hogy ilyen döntésre jutott?? Vajon a többiekkel mi van?? Ilyen és ehhez hasonló kérdésekkel kezdtem el enni a reggelimet. Miután meg ettem nem tudtam,hogy mit csinálja így csak leültem az ágyra és gondolkodtam. Általában Dabival beszélgetek de most,hogy nincs itt... Nagyon unatkozom. Minnél tovább van tovább annál jobban hiányzik!!!! Várjunk csak...Mire gondolok én!??!?! Vajon tényleg szerelmes lettem egy gonosztevőbe???? De ahhoz képest,hogy gonosztevő nagyon kedves és aranyos.. Most komolyan azt mondtam rá,hogy aranyos??? Oké.... Gondolataimból egy ajtó nyitódás zökkentett ki. És pont az a személy jött be rajta akin a gondolataim cikáztak.
-Szia Deku.
-Szia Dabi!-mondtam mosolyogva.
-Sokat vártál?
-Nem. Nem rég keltem fel.-csak másfél órája lehetek ébren max. Az nem sok idő......
-Dabi, lehet egy kérdésem??
-Persze mondjad.-mondta és leült mellém az ágyra.
-Mióta vagyok itt??
-Hmm...Ha jól emlékszem körübelül másfél hónapja.
-HOGY MI!?!?!?-akadtam ki teljesen. Hogy,hogy nem találtak meg még??? Vagy keresnek egyáltalán??
-Mi az??? Ennyire rossz házi gazda vagyok??-kérdezte viccelődve. Biztos megakar nyugtatni azért teszi.
-Nem azért mondtam..Csak..
-Csak??? Na mond el mi bánt??-mondta és az ölébe húzott,fejemet meg a melkasára tette. Nagyon elpirultam,szerencsém,hogy nem látja.
-Nagyon hiányoznak a barátaim, osztálytársaim és az anyukám.... Csak ennyi.
-Kik a barátaid? Azt hittem az osztályból mindenki az.
-Hát.. Úgy igazából Uraraka, Iida, Kirshima, Tsuyu, Kacchan és a legjobb barátom Todoroki.-gondoltam vissza az arcukra és a közös programokra.
-Todoroki?? A jég szívű gyerek???
-Ne hívd így!-ütöttem meg a vállát. Ő jót nevetett rajtam és a tettemen.
-Úgy hívom ahogy akarom. Bakugo is mindenkit becéz nem de??
-Igaz. De Kacchan ilyen és kész.
YOU ARE READING
Gonosz és a hős(?)
FanfictionEgy gonosztevő beleszeret egy hős jelöltbe.... Mi lesz ebből?? -Beleszerettem.....Egy leendő hősbe...Én?? Ennél nagyobb hülyeséget sem csináltam...Ráadásul....... Hjahh...Mindegy is.. Egy biztos megfogom védeni őt!! -Szerelmes vagyok belé?? Én egy g...