3. Bölüm Cumartesi

71 8 4
                                    

Yazım hataları varsa kusura bakmayın. Iyi okumalar:)))

Odaya girince direk kedili pijamalarımı giyip yatağa girdim. Sonra kendimi uykunun kollarına bıraktım...

__________________
_________________________

Sabah uyandığımda kızlar hala uyuyordu. Bugün cumartesi iki gün sonra okul açılıyordu. Offf yaz bitti. Dırırırı!! Evet kendi kemdimin moralinin içine ettiğime göre lavaboya gidebilireem.

Kendi kendinin moralinin içine etmek nasıl oluyo acepp???

Uffff sanane geldin yine! Kafiyeye bakkkkk.

Salak salak konuşup kafiyeye bak deme salak seni!!

Bu iç sesler neden böyle gıcık.

Çünkü iç sesler cacık! Bak benimkisi daha kafiyeli oldu ağlaa bebemm:)

Sen benim iç sesim olamazsın !

Kafamı iki yana sallayıp lavaboya girdim. Işlerimi hallettikten sonra üzerime kot pantolon ve sarı bir t-shirt giydim. Saçlarımıda rahat etmk için ev topuzu diyilde yatılı okul topuzu yaptım(Tamam kabul ediyom komik diyil dövmeyin.).

Sonra kızları uyandırıp onlarında giyinmelerini bekledim ve kahvaltıya indik. Kahvaltımızı alıp bir masaya oturduk ve yemeye başladık. Mevsim 'Kızlar diyorum ki bugün bi yeremi gitsek bugün cumartesi ya istediğimiz kadar gezebiliriz sinemaya falan mı gitsek acaba? Hem Rüzgargilide çağırırız hıı? ' ben 'Aman ben almiyim o gıcık çocukla aynı ortamda bulunmak istemiyorum.' diyip bir yandan da zeytinimi ağzıma attım. Beste 'Gıcık çocuk kim kanka' hemen 'Kim olcak Çağlar işte hani şu ego tavan yapmış olan kişilik' dedim. Kumsal 'Zamanla alışırsın öyle gıcık gibi duruyo ama özünde iyi biri tanıdıkça anlarsın' bende 'Pek sanmıyorum.' diyip yemeğime gömüldüm. Mevsim 'Ee gidiyoz mu yani' Beste 'Ya kanka gel işte gidekk'
diyince onu kıramayıp 'Peki gidek ama eğer bişe derse döverim valla' dedim. Kızlar onaylayarak başlarını salladılar.

Kahvaltımızı yaptıktan sonra odamıza çıktık ve üzerimizi değiştirdik. Ben turkuaz şortlu bir tulum giydim ve üzerime kot ceket aldım. Ayakkabı olarak beyaz converse giydim ve beyaz bel çantamı aldım. Saçlarımıda tarayıp salık bıraktim ve şirin dursun diyede göz rengimle uyumlu koyu mavi bir bandana taktım. Saçlarım baya uzun olduğu için taramakta zorlandım bu yüzden Beste yardımcı oldu. Ama yinede uzun saç seviyorum ve kendime yakıştırıyorum;))

Mevsim siyah askılı uzun bir tulum giymişti. Ayakkabı olarak beyaz nike seçmişti. Saçlarını dağınık bir topuz yapmıştı ve siyah spor bir sırt çanta almıştı.

Beste sarı bir şort, sarı bir t-shirt giymişti. Ayakkabı olarak beyaz vans ve şeffaf bir bel çantası takmıştı. Saçlarını düzleştirmişti. Sarı şekerim benim tam sarı olmuştu yhaaaağ:))

Kumsal kot pantolon açık mavi bi t-shirt giymişti. Saçlarını açmıştı uçlarınıda maşa yapmıştı. Ayakkabı olarak siyah converse giymişti. Çanta olarak siyah bel çantası tercih etmişti.

Ayy hepimiz şeker olduk ayol. Yalnız çok çabuk alıştım buraya. Şuan ağlamaktan gözlerimin kızarmış, pijamalarımla yattaktan çıkmıyor ve salya sümük ağlıyor olmam gerekmiyor muydu. Ama ben geldiğimin ertesi günü gezmelere gidiyom. Cidden garibim ciddenn:((

Mevsim 'Kızlar Rüzgargil aşağıdalarmış hadi inek'

Yook eşekk:)

Ya ses kes iç ses ses kes!!

Diyip iç sesimi susuturdum ve kızlarla aşağı indik.

Erkekler klasik kot pantolon t-shirt giymişlerdi. Ama Çağlar şapka takmıştı. Artist nolcekk!!

YATILI OKULHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin