9

1K 24 0
                                    

Anna kishte hapur syt dhe po qante.
-Anna shpirt? Ann, ti hape syt Ann, ti dole nga koma.
Luisi qesh nder lotesh dhe e puth ate gjithandej, ne cdo cep te fytyres.. derisa ai shkon te buzet e saj.
Ato buze, gjith ajo kohe. Ai I puthi, dhe Anna ne ate gjendje qe ishte, ju pergjigj. Dukej sikur te dy ishin te etur per ate puthje, per buzet e njeri tjetrit. Te dy u puthen nder lotesh. Te dy njomen faqet e njeri tjetrit me lotet e tyre. Ishin lot gezimi.
-Anna, o shpirt.-Qesh dhe qan Luisi ne te njejten kohe.
Anna e sheh me dashuri.
-Te kam ndjere prane gjithmone, te kam degjuar gjithmone se cfar me thoje, gjithcka. Te dua Luis, te dua shume.
Luisi e puth edhe njehere, pastaj ulet prane saj i qetesuar tashme.
-Tani qe ti hape syt, une te premtoj qe do jem gjithmone prane teje, qe do te bej gjithmon te lutmur, do te dua gjithmone.
-Luis, jo premtime te lutem.
-Por une do i mbaj Ann, do i mbaj.
Anna buzeqeshi dhe po e shihte ne sy. Sa e kishte marre malli per ato sy..
-Oh, zemer, duhet te njoftoj te tjeter...
Anna e pa tek vraponte i gezuar jasht nga dhoma.
--
-Dor, And..
-Luis, cfar ka? Merr fryme njehere.
-Anna Dor, Anna.
Flet Luisi edhe duke qare edhe duke qeshur. Nuk po merrej dot vesh.
-Cfar ka Anna Luis?
-Hapi syt Dor, hapy syt dhe me foli.
-Leri shakat Luis te lutem. Nuk jemi ne humor.
-Por po ju them qe eshte cuar, po ju them qe ka apur syte. Une ja pash syt asaj, ja pashe.
Nderkoh vjen doktori.
-Pacientia eshte zgjuar .

Dori sheh gjith gezim Andin dhe i hidhet ne qaf. Bertasin te gjith nga gezimi. Ishin te lumtur, Anna ishte zgjuar.
-Ju lutem, ky eshte nje spital. Pak qetesi.
-Na falni doktor, por jemi … uff, te lumtur tej mase shume. A mund ta shohim, ju lutem?-Pergjigjet Dori gjith gezim.
-Patjeter, pacientia po ju pret, vetem kujdes ee.
-Patjeter doktor, tani qe na u zgjua do e trajtojme me kujdes, e duam prane .
--
U larguan te tre drejt dhomes se Annes. E para qe j’u hodh ne qafe ishte Dori. Qante nga gezimi.

--
U larguan te tre drejt dhomes se Annes. E para qe j’u hodh ne qafe ishte Dori. Qante nga gezimi.
-Na ke trembur per vdekje. Na ke mbajtur peng dy muaj e gjysem. Na ke sfilitur. Shikoje pak kte sydacin tend ketu-Fliste dori duke qare nga gezimi.
-Mistrece,-E puth Andi ne balle.-Na ka prere malli per ty.
Anna i shihte me sy te celur, duke qare dhe duke qeshur.
-Sa me kishte marre malli t’ju shoh te githeve. Te jemi te gjith bashke.
-Zemra ime ti.-Luisi e puth aty para Dorit dhe Andit.
-Ooooo Luisi, avash mor burr sa hapi syt goca. Pastaj jemi dhe ne ktu .

Dori e kuptoi dhe skuqet. Anna qeshi .
-Hahahaha, epo me kishte marr malli ore.
-Cne ne buze eee?-Ngacmon Dori.
-Keshtu eshte nje pune o Dor. E dua shume, kupton. Dhe kjo vajze me do. Mos ka dale gje ndonje ligj qe me ndalon ta puth kte engell?
Qeshin te katert bashke.
-Po prinderit e mi ku jane? Vellai ime?-Pyet Anna.
-O, mos, na hutove fare. Kan pak qe jane larguar te marin pak ajer, te shohin shtepine. Po i lajmeroj tani.-Pergjigjet Luisi.
Nderkoh ne moment hapet dera e dhomes se Annes. Ishin prinderit e saj. Luisi fik telefonin direkt. Lola afrohet pran Annes duke qare dhe nuk ndalon se e puthuri.
-O ma, te keqen pusho. Shiko, jam mire tani.
-Cfar ‘’pusho’’ thua ti moj. Na ke bere te vdekur kto muaj. Na ke mbajtur me gjak te ngrire.
Dritani afrohet afer saj i buzeqeshur dhe e puth ne balle.
-Shpirti babushit ti. Trimja e babit.
-Jet .-Perlotet Anna. Sa e kishte marre malli per ato fjale.
-Tani qe u bere mire, besoj se duhet bere nje feste.-Flet Andi i qeshur.
-Po qe nuk duket ide e keqe. Sapo te cohet Anna nga ky vend, do organizojme nje feste ku te qeshim dhe te kercejme te gjithe. –Pergjigjet Dritani i gezuar. Nderkoh mban te perqafuar vajzen e tij dhe e puth sa e sa here ne ball.
--
Kane kaluar dy jave. Fillim korriku. Nje vap e tmerrshme dhe e padurueshme.
Anna eshte sheruar teresisht.
-Mamkeeee?
-Po shpirt?
-Jam te Dori. Nuk po dim cte veshim neser.
-Cfar halli qe paske . njs, per cdo gje me lajmero, e di ti. A, edhe me bli ca bizele kur te vish.
-Kjo nuk quhet shopping ma -.-! Njs. Mwuuaaaaahhhh!
Dit e shtune. Te nesermen ishte festa per te cilen i ati i Annes u kishte thene se do bente. Ai kishte organizuar cdo gje.do i linte te rinjt te festonin sa te donin. Patjeter qe pije alkoolike sdo kishte. Nuk e kishte lene mendja.

Edhe 1 Perqafim ( Shqip )Where stories live. Discover now