1. Fejezet

249 2 5
                                    


"Megint egy újabb reggel, amikor arra kelek, hogy egy ismeretlen nő fekszik az ágyamban. Bár emlékeznék tisztán a tegnap estére, de még a neve se jut eszembe. Az viszont igen, hogy fél éjszaka azt sikította, hogy „Ó, istenem".
Jól van na, nem tehetek róla imádnak a nők és nem tudnak nekem ellenállni. Pedig, ha tudnák, hogy csak egyszer kellenek, aztán el is felejtem őket. És a legszebb, hogy mind emellett a családom által rám kényszerített mennyasszony is vár rám. Ezért is csinálom ezt, hogy minden éjjel más nőt szedek fel. Talán egyszer a családom és a menyasszonyom is rájön, hogy még sem vagyok egy főnyeremény. Legalábbis nem ártana. De ennek igen csekély az esélye. Azt se értem, hogy miért nem a tökéletesen a család elvárásai szerint élő ikertestvéremet tűntetik ki ezzel és házasítják meg."
Ezen merengett szombat reggel Adrian Ego, midőn egy újabb ismeretlen nő mellett ébredt. Rendszeresen ez történt, elment egyet bulizni és mindig összeszedett egy vagy akár több csajt is. Persze a nevüket sose tudta, nem is érdekelte. Imádták anélkül is. Már csak a külseje miatt is. Hiszen szívdöglesztő volt. A kis olaszos beütéssel, ami által csodás bronzos bőre, sötét barna haja és barna szeme volt. Testét folyamatosan edzette, így izmos, kidolgozott, igazi jó pasi benyomását keltette. Sármos és szemtelenül szexi. Legalábbis a legtöbb nő így gondolt rá. És nem utolsó sorban csodás szerető. Ösztönösen megérezte, hogy mi kell a másiknak.

„Most azt nem tudom, hogy kirúgjam a csajt vagy várjam meg, amíg magától elmegy? Miért kell ilyen bonyolultnak lennie? Remélem, nem szerzi meg ez is a számom és küldözget minden féle pucér képeket. Most komolyan ezzel mit akarnak elérni, mikor már megvoltak? Nők, sose fogom megérteni őket."

„De egyébként nem panaszkodhatom. 19 éves vagyok, elég sármos és jó adottságokkal megáldott. Miamiban élek egy penthouse lakásban Chris-szel az ikertestvéremmel. Egyetemre járunk, ahol közgazdaságtant tanulunk mindketten. Mondjuk mostanában az se nagyon megy. Na mindegy. Minden megváltozott az elmúlt hónapban, amikor apa hirtelen meghalt egy autóbalesetben. Addig a szüleink válása óta apával éltünk, de a halála után nem bírtunk Chris-szel abban a házban maradni. Így anya segítségével béreljük most ezt a lakást. Igazából ezért is csinálom ezt az egészet, a csajok, a pia és a drogok. Egyiket sem vetem meg. És hát Kathrin a „mennyasszonyom", se könnyíti meg a dolgom. Na jó igazából még nem kértem meg, egy éve jöttünk össze kb. Akkor iszonyatosan szerelmes voltam belé, de az utóbbi időben ez mintha elmúlt volna. Nem igazán szeretem, ha egy nő akar a főnök lenni mindenhol, még az ágyban is. Viszont a családom, az ő családja és Kathrin is ezt várják tőlem, hogy végre mikor szánom el magam és kérem meg a kezét. Komolyan ezek nem értik meg, hogy 19 vagyok, kb. azt se tudom néha eldönteni, hogy mit akarok enni, nem hogy kivel akarom leélni az életem."

Elmélkedés közben mivel a szobában lévő csaj még mindig nem tért magához eldöntötte, hogy letusol, megiszik egy kávét és megnézi, hogy Chris otthon van vagy sem.

„Ez a gyerek. Nem tudom, mi van vele mostanában, sosincs itthon. Korán reggel már elhúz itthonról. Fogalmam sincs, hogy hová. Talán csak nem akarja végignézni reggelente, ahogy a nőket kirúgom az ágyamból. Illetve tudom, hogy Kathrin neki is tetszik és nem szereti, hogy így bánok vele. Amúgy gyönyörű nő meg kell hagyni, és még életemben nem küzdöttem ennyit egy csajért se. Ezért nem akarok igazából vele szakítani, de azért feleségül se venném."

„Nehéz az élet, na felkeltem az ágyamban alvó nőt. Bár tudnám, hogy hogy hívják. Mindegy jó lesz neki a szívi megnevezés, általában mindegyik beéri ezzel is."

- Szia Szívi! Fel kéne kelned és elmenned, mert muszáj mennem és itt nem maradhatsz.
- MMM – na nem erre a válaszra számítottam. Most kiöntsem az ágyból egy pohár vízzel?
- Kislány, el kell hagynod a lakásom, most! – Jó ez lehet kicsit durva volt, de miért olyan nehéz felkelnie?
- Mi az? – Jesszus ennek este is ilyen idegesítő hangja volt?
- Mennem kell és neked is.

„Na jó azt hiszem végre magához tért és kikászálódik az ágyamból. Már odakészítettem a cuccait az ágy mellett lévő székre. Éjjel eléggé szétdobáltuk a szobában, nehéz volt összevadásznom. 😁"

Adrian Ego reggele így elég nehezen indult. Az egyetemre az első előadás előtti pár másodpercben esett be, de csak mert úgy hajtott, mint egy megveszekedett őrült. Nem akart a suliban balhét.

„Hol a faszban van Chris? Azt hittem itt lesz az egyetemen, erre sehol sincs. A telefonját se veszi fel. Nem értem, ez most direkt szórakozik velem, tudja, hogy apa halála óta nem bírom, ha nem tudunk egymásról. Itt van Matthew megkérdezem, hogy mit tud róla."

- Hali Haver, tudsz valamit Chris-ről? Reggel mikor felkeltem már nem volt sehol, azóta se láttam. Pedig nem szokott lógni a suliból. A telefonját se veszi fel. Mondott neked valamit?
- Haver, lazulj le! Tuti nincs baja. Lehet becsajozott és a telója meg lemerült. Nyugi, elő fog kerülni.

Kb. ebben a pillanatban csörren meg Adrian telefonja, Chris az.

- Chris az.
- Na végre, már halálra aggódtam magam. – Inkább kiabál, mint mondja.
- Bocs tesó, de egy csomó dolgom volt. Ma nem tudok bemenni, amit este el is mondtam volna, ha nem hozol haza megint valami cafkát. – ezt elég nagy undorral mondja Chris, mint ahogy valójában gondolja. Igazából kissé irigy Adrianra, amiért kb. minden nőt megkaphat. Bár egy petéjű ikrek és meglehetősen hasonlítanak egymásra, mégis Adrianban mindig volt valami plusz, ami vonzotta a csajokat. Ez önmagában is frusztráló, de hogy Kathrinnel bánik, aki nem mellesleg nagyon bejön Chrisnek is, az már túlzás.
- Ne csináld többet ezt velem. Legalább egy üzit dobhattál volna. – Na jó most olyan vagyok mint egy hisztis picsa. De nem tehetek róla, felbosszant, ha ezt csinálja.
- Jól van na. Azt hittem elfoglalt vagy és te se mész be az egyetemre.
- Este látjuk egymást azért?
- Persze.

Azzal már le is tette. Még egy előadást végig kellett ülnie, ami olyan volt számára, mintha kínoznák az elméjét, de hát ha az apja üzletét át akarja majd venni, akkor nincs más választása.

„Elviszem Christ este bulizni. Rá fér egy kis lazulás, ma hanyagolom a csajokat. Majd megyünk a kedvenc báromba, ami mellesleg a miénk, szóval ingyen van a pia."
- Hé, Matt, jössz este bulizni? Előkerült Chris, szerintem rá férne egy kis lazulás.
- Hogyne, tudod, hogy sose hagyok ki egy jó bulit.

Ugyanaz, mint eddig, csak jelezték, hogy nem túl olvasható a szöveg az eredeti színnel és betűtípussal. Igyekszem a héten a többit is átszerkeszteni.

Jó olvasást! 😊





Mr. EgoDonde viven las historias. Descúbrelo ahora