Τριάδα της τιμωρίας

69 10 10
                                    

Η Μαρινέτ ετρωγε πρωινο στο πλοιο-σπιτι με τα κοριτσια,ενω ο Λούκα έπαιζε κιθάρα. Η Μαρινετ εξήγησε τι συνέβη με τον Άντριεν και την Καγκάμι στην επέτειο γάμου του δημάρχου Αντρέ και της Όντρει Μπουρζουά.

《Σαν το Ρωμαίο και την Ιουλιέτα , που δεν τους χώρισε μόνο ο θάνατος αλλα και οι γονεις τους》ειπε η Ροουζ σφίγγοντας τα χέρια της λυπημενα.

《Ναι αλλα κανεις δεν εμποδιζει την Μαρινέτ να μην ειναι με τον Άντριεν,Ροουζ. Τωρα πια ο Άντριεν επίλεξε ποια θελει και δεν μπορουμε να κανουμε τιποτα!!》ειπε η Μιλέν

《Ο επομενος θα'ναι καλύτερος!! Μου προκαλει αηδια ολο αυτο. Λοιπων κοριτσια πάω γιατι ο γέρος με περιμένει να παραλαβω κατι αγαλματα στο Λούβρο. Τα λεμε!!》ειπε η Αλεξ,φορεσε τα πατινια της και έφυγε.

《Κι εγω πρεπει να φυγω κοριτσια, ο Άιβαν με περιμένει στο παρκο για την δεντροφύτευση.》ειπε η Μιλεν , αγκαλιασε τις φιλες της και εφυγε.

Η Μαρινετ κοιταξε το ρολόι του κινητου της.

《Η γιαγια με περιμένει στο σπιτι του παππου,εχει μια εκπληξη και πρεπει να φυγω...Όσο για τον Αντριεν...δεν αξίζει να τον εχω φίλο...δε με θελει...》ειπε και εφυγε.

10 λεπτα μετα ηρθε ο Άντριεν με τον Φέλιξ. Μπηκανε στο πλοιο,ο Αντριεν εκανε χειραψία με τον Λούκα που σφουγγάριζε ενω ο Φέλιξ αγενέστατα εκανε βολτες πανω κατω λες και του ανηκε το πλοιο.

《Γεια σου Άντριεν....σε τι μπορω να βοηθήσω ; 》τον ρωτησε χαρούμενος ενω κοιταγε τον Φελιξ

《Η Όλια με την αδερφή σου και την Ρόουζ μου ζητησαν βοήθεια σε κατι και ηρθα να δω σε τι!!Ο ξανθος απο δω ειναι ο ξάδερφος μου ο Φέλιξ...ενας ταραχοποιός》ειπε ο Άντριεν

《Χαχα καταλαβα!!! Λοιπων να τις φωναξω να ερθουν ; 》ρωτησε ο Λούκα γελώντας

《Βασικα Λουκα,θα ήθελα να ρωτησω κατι έσενα πρωτα.》

《Βεβαιως Αντριεν,ό,τι θες!!》

τα δυο αγορια κατσανε στο καναπε που ηταν εξω.

《Θα ήθελες να ερθεις στη ξιφασκια μαζι μου.; Η Μαρινέτ θα χρειαστει εναν ιππότη σαν εσένα δίπλ της》

《με μεγαλη μου χαρά Άντριεν!!》ειπε ο Λούκα.

Ο Φέλικ μπηκε μέσα. Τα τρια κοριτσια τραγουδουσανε τα τραγουδια των kitty's section. Ο Φέλιξ εκανε μια γκριματσα αηδίας,πήγε και εβγαλε απο την μπριζα τα ηχεια.

Miraculous Ladybug : FelixWhere stories live. Discover now