Η επίσκεψη του Φέλιξ😨

111 7 17
                                    

Καλοκαίρι στο Παρίσι.Σχολεία κλειστα,καθόλου μαθήματα, παγωτά,βόλτες,θάλασσα, καλοκαιρινά βραδινά μπαρμπεκιου στην παραλία και beach party.

Στην έπαυλη Αγκρέστ,ο Άντριεν ετρωγε μαζί με τον πατέρα του μεσημεριανό.Η Νάταλι,η βοηθός του Γκάμπριελ τους σέρβιρε , πηγε να φύγει αλλα την σταμάτησε ο Γκάμπριελ.

《Νάταλι περίμενε....Άντριεν πήγαινε να μελετήσεις τα κινέζικα σου...όπου να'ναι θα ερθει ο δάσκαλος σου.》ειπε .

Η Ναταλι πλησίασε τον Γκαμπριελ, ακούμπησε τα χέρια της το τραπέζι

Ο Γκάμπριελ άγγιξε το μάγουλο της και την κοίταξε μέσα στα μάτια. Μέσα του υπήρχε κατι τοσο καιρό μετά που έπεσε σε κώμα η Εμιλί,η πολυαγαπημένη του γυναίκα που ένιωθε για την Νάταλι.

《Πόσο καιρό γνωριζόμαστε ; Πεντε χρονια,οκτώ ; 10.... 10 χρονια. Πως θα ένιωθες αν το αφεντικο ή ο υπαλληλος σε ερωτευόταν ; 》την ρωτησε

《Τι εννοείς ; Ποιος θα το εκανε;》ρωτησε η Νάταλι απρόθυμα.

Ο Γκάμπριελ πήγε να απαντήσει αλλα το κουδούνι της εξώπορτας τομ διέλοψε. Πηγε στο γραφείο του και άνοιξε την κάμερα που δειχνει εξω απο την έπαυλη.

Έξω απο την έπαυλη στην εξωτερική πόρτα ηταν ενα ξανθό αγόρι με μαύρο πουκάμισο, μπεζ παντελόνι,μακριές κάλτσες και μαύρα παπούτσια κρατώντας δυο μεγάλες καφέ βαλίτσες.

《Ωχ....ξεχασα πως θα ερχότανε ο ανηψιός μου σήμερα.》ειπε ταραγμένος.

Η Νάταλι άνοιξε την πόρτα και ειδε μπροστα τον Φέλιξ, τον ξάδερφο του Άντριεν.

《Καλοσήρθες Φέλιξ!!! Ελπίζω να είχες ένα ευχάριστο ταξίδι》του ειπε ευγενικά χαμογελώντας.

Ο Φέλιξ ήρθε απο το Λονδινο για να περάσει το καλοκαίρι με τον θειο και τον ξάδερφο του. Ο Άντριεν τον αντιπαθούσε λόγω του χαρακτήρα του.Ο ξάδερφος του είναι αγενής,δεν βοηθά κανέναν, τα περιμένει όλα έτοιμα, μιλάει ασχημα,φέρεται στον κόσμο σαν υπηρέτη και πανω απ'όλα κακομαθημένος.

《Υπηρέτρια...πάρε τις βαλίτσες μου εχω να κανω ένα phone call. 》ειπε ο Φέλιξ αφήνωντας τις βαλίτσες του στα πόδια της Νάταλι.

《My uncle where's my room. Ξερεις πόσο απεχθάνομαι τις καθυστερήσεις. 》

ο Γκαμπριελ βγηκε απο το γραφείο του,τυλιξε τα χερια του γύρω από τον ανηψιό του και τον αγκαλιασε.

《Καλοσηρθες Φελιξ.Χαρά μας να σε εχουμε εδω.》ειπε.

Αμέσως ο Φέλιξ εσπρωξε τα χέρια του θείου του και τίναξε τα ρούχα του με αηδία.

Miraculous Ladybug : FelixTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang