Χοκ Μοθ--Γκάμπριελ
Μια εντονη παρουσια με εκανε να χτυπησω το ραβδι και να παρω το ακούμα μακρια απο την τριαδα της τιμωρίας.
Οχι!!!!!! Πως μπηκε αφου μόνο η Νάταλι και εγω είμασταν εδω μέσα. Γύρισα να δω ποιος με ακολουθησε και ηταν ο Φέλιξ.
Ο ''μικρος" με κοιταζε με γουρλωτά ματια.
《Αααααααα ο Δράκουλας!!!!! 》άρχισε να ουλιάζει και να τρεχει πανω κατω. Η Νάταλι προσπαθουσε να τον σταματησει τραβωντας τον αλλα δεν ακουγε.
《Φελιξ....ηρεμισε εγω ειμαι ο θειος σου, Ο Γκάμπριελ!!!!! Δεν θα σε πειραξω, μην φοβασαι και ελα εδω αμεσως!!!!!》του ειπα ηρεμα.
Καποια στιγμη κουράστηκε και σταματησε το τρεξιμο.Τον επιασα στα χερια μου και λιποθύμησε.
Τον πηγα πανω να ξαπλωσει. Του παιζαμε χαστουκακια για να ξυπνησει. Ετσι και το πει σε κανεναν μολις ξυπνησει τη βάψαμε.
《Θειε Γκαμπριελ...ειδα ενα
Κατνουάρ
Πηγα να ακουμπησω το ακουμα που ηταν στην κιθαρα των κοριτσιων και ξαφνικα το ακουμα εφυγε απο μονο του , εγινε ασπρη πεταλούδα και πεταξε μακρια.
Η Όλια,η Ρόουζ και η Τζούλικα ξαναεγιναν οπως πριν.
《Λέιντιμπαγκ, Κατ νουάρ...τι εγινε.; 》ρωτησε η Όλια
《Κατ...βοηθησε τες εγω θα αναλαβω τους υπολοιπους. ηρωες》ειπε η Λέιντιμπαγκ μου και εφυγε.
Παντα τη βλεπω οταν φεύγει.. Λάμπει η πασχαλίτσα μου,αυτα τα γαλαζια μάτια σαν την θάλασσα τα ονειρεύομαι καθε βράδυ. Τα μάλλια της που ανεμιζουν στον άνεμο και μυρίζουν φράουλα. ....Για να μη μακρυγορώ πηγα τα κοριτσια στα σπιτια τους και τους ειπα πως το λάθος της φύσης που λέγεται : Φέλιξ τους τα ειπε ολα αυτα και οχι εγω. Έκατσα δεκα λεπτα μαζι τους και μετα εφυγα για να παω σπιτι.
Με το που γύρισα,πηγα γρηγορα στο δωμάτιο,εγινα Άντριεν και πηγα στο σαλόνι, ο Φέλιξ ηταν καθισμένος με τη Νάταλι να του κανει αέρα σαν να ηταν η Κλεοπάτρα,το πατέρα μου να του σφίγγει το χέρι και τον σωματοφύλακα μου να ανοιγει ολα τα παράθυρα.
《Τι επαθε ο Φελιξ,πατέρα, εχει γινει πράσινος!!!!!!! Ρε Φέλ κανεις σαν να είδες φάντασμα.》του ειπα
《ΑΝΤΡΙΕΝ-ΑΝΤΡΙΕΝ ...ειδα ενα τέρας.....Ειδα ΤΟΝ ΚΟΜΗ ΔΡΑΚΟΥΛΑ!!!!!!!!! Φορουσε γκριζα κουκουλα μωβ κουστουμι και με κοιταζε με ορεξη. ΘΑ ΜΕ ΕΤΡΩΓΕ ΚΑΙ ΕΣΥ ΠΟΥ ΗΣΟΥΝ; ΣΕ ΧΡΕΙΑΖΟΜΟΥΝ ΓΙΑ ΠΡΟΣΤΑΤΗ ΜΟΥ!!!!》ειπε ο Φέλιξ με τρεμαμενη τη φωνή.
YOU ARE READING
Miraculous Ladybug : Felix
RandomΤο καλοκαίρι για τον Άντριεν ειναι η χειρότερη εποχή λόγω της επίσκεψης του αντιπαθητικού, συντηρητικού του ξαδέρφου,του Φέλιξ. Μια παραξήγηση εξαιτιας του γινεται η αιτία να κυριαρχηθούν από ακούμα η Όλια με την Ρόουζ και τη Τζούλικα. Την ιδια ωρα...