20.

831 51 8
                                    

Po chvíli jsem se spolu s Jackem postavila. ,,Zavolej policii." Řekl Jack Shawnovi. Ten jen stál jak opařený. ,,Dělej!" Křikl Jack. Shawn sebou škubl, vytáhl z kapsy telefon a zavolal policii.

Do sklepa se přiřítil James. Než cokoli řekl, Ben po něm skočil. Teodor mu pomohl ho držet. A já jen stála, bála se a koukala jsem se na to, co se kolem mě děje. ,,Belli?" Nebyla jsem schopná jediného slova... ,,Dobře, sundám ti ten řetěz." Jen jsem přikývla.

Policie si Jamese odvedla a mě chtěli vyslechnout. ,,Slečno Isabell, potřebovali bychom vaši výpověď." Jen jsem se zmateně koukala. Jako by mi nedocházelo, co po mně chtějí. ,,Prosím vás, očividně je v šoku. Stačí, když se dostavíme někdy během týdne?" Řekl policistům Jackob. Byl teď něco jako moje pusa... ,,No tak dobře." Ještě si to tam ohledali a odešli.

,,Bell, už to bude dobré, slibuju." Řekl mi Jack. Něco mě napadlo. ,,Ne, nebude to dobré... Nic teď není dobré..." Zaprvé: Nevěděla jsem, jak je to s mým vlčím já, jestli je pořád někde uvnitř mě, nebo ne...
Zadruhé: Shawn nebo Teodor?
,,Belli, o čem to proboha mluvíš?" Zeptal se mě nechápavě Jack. ,,To nic, nech to být..." Jen zakroutil hlavou a pevně mě obejmul.

,,Tak pojďte, jedeme domů." Prohlásil Jackob po chvíli. Shawn s Teodorem se po sobě tak jako zvláštně koukali. A dost se dívali i na mě. A Ben? Ten snad radši dělal, že tady ani není...

Chosen III.Kde žijí příběhy. Začni objevovat