-"Bana C diye seslenin..."-

18 4 1
                                    

Olum millet frisk ' i kız asriel ' i erkek yapıo bende nie tam tersi xDBu arada o şarkı da çoksel dinleyin


"Sen de kimsin lan?" dedim.Bu adam bana öbür ben diye seslenmişti."Bana C(si yani xD) diye seslenin...."Kişilik bozukluğu falana mı var mı bunun?Az önce bana sanki naber dostuauhhum diyordu şimdi gizemli biri gibi konuşuyor."Ta-mam C.Bize nerden geldiğini söyle yeter."dedi Frisk.C ' nin gözünden bir yaş aktı ve koşarak kaçtı.

.........................

C gözünden...


Onlara nerden geldiğimi söylemeliyim.Onlara kendim göstermemeliydm.Ink bana ne der şimdi?"Dur orda C."Hayır.Olamaz."S-Sans?"bana yaklaştı."Sana buraya bir daha gelmemeni söylemiştim.Seni öldürmekten çekinmeyeceğimi söylemiştim."Bana kendisiyden güçsüzmüşüm gibi baktı.Sırtımdan ondan uzun bıçağımı çıkardım."Cross,şimdi olmaz."Onu öldürme Chara.(Eğik yazı cross normal chara cross chara kişilik bozukluğumsu şey yaşıodu ya :d)Hehe,"HAHAHAHAHA!CİDDEN Mİ CROSS!"Chara Sanas sana delirmişsin gibi bakıyor."Umrumda değil Cross!Vücudu şu an ben kontrol ediyorum ve hep öyle kalacak!"Cross bir şeyler daha söyledi ama sesini bastırmayı başardım."Kötü zaman mı geçirmek mi istiyorsun?"dedi Sans."ÖLMEK Mİ İSTİYORSUN?!"diye haykırdım."Bunu hayali arkadaşına söylemediğini varsayayıyorum."


..........................

Chara Gözünden

"Şu C şeysi de neydi öyle?" "Bilmiyorum Chara,bir an senin beyaz saçlın gibi oluyordu bi an sanki....sanki.. bir iskelet?....Veya Sans ' a benziyordu."Sans ' ın ismini duyunca masayı ikiye ayırmak istedim.Hoş bir kafedeydik.Ve... sanırım isteğim oldu....ehem düzeltiyorum yarım yamalak oldu sadece masanın ortasından bir bıçak çıktı.Kazağımın altından çıkan siyah gömleğin yakasını düzeltip,"Parası neyse öderim."dedim.ve masaya 500 dolar koyup çıktım.Evet diyorsunuz Chara 500 doları neresinden çıkardı.....












Kazağından.Kapıya yöneldim Frisk mesajı almış olmalı ki benle gelmeye başladı."Şimdi nereye Chara?" "Ben........ C ' yi araya-"sözümğ bölen C ' nin bıçağıyla birlikte yakınlardaki parklardan fırlayıp bıcağını kullanıp fren yapmaya çalışması böldü."Bak X, beni yorma.Tam-*Sans beni gördü*ammı?Yoksa Asriel sana müthiş bir zaman geçirtir."Hemen C 'nin yanına geçtim ve bi' kaç milyon tane bıçak çıkardım."H--heeey.Dostum sanırım bana da destek gerek."Sans ın gözü önce turuncu sonra kırmızı oldu ve sonra solunda (bana göre)turuncu bir portal oluştu.Sağında da kırmızı bir por--YEŞİL HOODIELİ BENİM KOPYAM!Sans bir blaster çıkardı arkadan ekşınlı(xD) bir müzik çaldı.

Solundaki Papyrus ' a çok benziyordu ama sans gibi giyinmişte ve turuncu bir hoodiesi vardı.Öbürü kırmızı portaldan çıkmıştı ve bana benziyordu tek fark yeşil bir hoodiesi vardı ve gözü bir gözü kırmızı ve parlıyordu."Bıçaklarımıda mı çalmışsın lanet şey?"Kısa sürede Frisk de yanımıza geldi.İnsaanlar etrafımızda baya büyük bir çember oluşturmuştu."*** GİBİ VİR ZAMAN GEÇİRMEYE HAZIRLANIN!"diye bağırdı Sans.C daha neler olduğunu çözmeye çalışıyordu ama sonra omuz silkti ve savaşa başladık.Üçümüzde dev gibi üç bıçak çıkardık ve sanki birbirimizin zihnini okumuş gibi onların üstünden geçirdik.Onlar bize alaycı alaycı bakıyordu.Sonra gülerek büyüyk bıçakları mmilyonlarca küçük bıçağa çevirdik.Hepsi "Ü-ÜÇ TANE CHARA VAR!"diye haykırdı.Bir tek turuncu Papyrus sona bir de cici bi küfür ekledi."StoryShift' e geri dön Chara."dedi Sans.Yeşil hoodie li hemen ışınlandı.Sans la papyrus hepsinden kaçtmayı başardı.Zaten sağlık durumları 1/1 di.Sans ve papyrus toplam 10-20 tane blaster çağırdı.Hepimiz kalkan çıkardık."XChara ' nın neler yaptığını bilmiyorsun değilmi Chara?"

(-Küçük bir şey,bu kitaba göre undertale yani classic evren bu.-)

"XChara mı?C' yi diyorsun?"Sans sadece haykırmakla yetindi."SEN TAM BİR SALAKSIN CHARA.Ve sanırsam başka birini çağrıcam;)"yine o pis sırıtışı yaptı."Hızlı ol Asriel bekliyor."gözlerim kırmızı olu ve parlamaya başladı.ağzım ve gözlerimden siyah bir sıvı akıyordu ve piskopat gibi gülüyordum....



Sans be yazık cahara ya ne yaptınxDneyse bölüm nasıldı yorumlarınızı ve oylarınızı beklşyorum sonraki bölüme kadar Boİ!!!!!

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Oct 24, 2019 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Bıçak Sırtı-UNDERTALEWhere stories live. Discover now