Frisk ile savaşa başladık.Ben elimde kırmızı bıçaklar belirttim.Frisk de elinde bir kılıç.Muhteşem havalı cool badboy saldıraya geçti bende Barry ' nin arkasına geçip ona bir bıçak savurdum.Bu konuda iyiyim.Yani arkadan bıçaklamak. Canı acıdığı için haykırdı.Bu sesi seviyorum hehe.Frisk de Jeremy ' ye zor anlar yaşattı...
*34 dakika sonra*
"TAMAM ZİL ÇALACAK YETER!"diye bağırdı Bayan Undeyne.Barry ve Jeremy pes etmişti.Bizden sonra bir kaç kişide savaştı."Bizim aileye rapor vermem lazım Anahtar."dedim Frisk ' e."Tamam niga.Buluşalım Avm de."dedi.Başımla tamam işareti yaptım.Evime yürüdüm
Asriel daha kursta olmalıydı.Ailem tatildeydi.Yani evde istediğim çılgınlığı yapabilirim.Ki.....Avm ye gidicem.Yani normalde yaptığımda da değil😅Anahtarını anahtar deliğine soktum.Kapıyı açtıktan sonra içeriye girdim
"Chara!Sen mi geldin?"Asriel bağırmıştı."Asriel,sen nasıl gelsin hem buaraya?"dedim."Sans get--"sözünü böldüm."Uzak dur ondan."Asriel 'in Sans tan hoşlandığını biliyolurum ama bu benim hoşuma gitmiyor."O-na bir şans tanısan?"dedi.Aramızda bir ruh düşmanlığı falan var heralde."Ona şans falan tanımayacağım.Ve jlgiaayar duvar kağıdıdından onu çıkar."Ben bunu dedikten sonra odasına koştu ağlıyordu.Velet işte.Bende odama çıktım.Papyrus spagetti bırakmış olmalıydı.Evimizin yedek anahtarı----OLAMAZ!Anahtarla o salak eve girmiş olabilir.Papyrus anahtarı Sans 'a vermiş olamaz(-İlk defa telefondan yazan tazarın paaklari ağrıyor-)Her neyse.Papyrus spaggetti bırakmış olmalı.Sans yoktu.Olmamış olması lazım.Hiç bı yerde ketçap lekesi yok.Yani Sans ta yok.Bilgisayarı açtım.Sonra Skype 'ı açtım.Annemler her zamankı gibi aktifti.Arama başlattım.Açtılar."Alo canım.Nasılsın?"dedi annem."Eh, her zamanki gibi anne.Dersler müthiş,Frisk hala cool vesaire."dedim."Ah bak sen yokken yanımıza kim geldi?"hemen yanlarındaki pis pis sırıtan mavi ceketli, siyah şortlu pembe terlikleylriye Sans bana bakıyor."Hemen.Defol.Ordan."dededim.Omuz silkti ve ışınlandı."Pislik kemik torbası."omuzumda bir soğukluk hissettim."HASTIR!"diye bağırdım.Atkamdaki Sans 'a baktım.aniden yüzüme ketçap sıktı ve ışınlandı.Aynı anda Asriel odaya girdi.Sans' a sövdüğümü görünce neler.olduğunu anlamış olmalı.
*******..*******
Frisk ile hamburgerci sen çıkıyorduk.Bana yer altındaki sosyal medyadan bahsediyordu."Undernet arayüz açısından Facebook veya Twitter dan kat ve kat daha güzel."diye boş yapmaya devam etti Frisk.Ağzımdaki kola şişesinin pipetini dudaklarımın arasından çıkartıp şişeyle beraber çöpe attım.Sonra aniden bir bıçak bize doğru fıelatırdı.Dev gibiydi Frisk ile kaçtık hemen tabii. Karşımıza çıkan kişi beyaz saçlı beyaz elbiseli biriydi."Merhaba öbür ben.
YOU ARE READING
Bıçak Sırtı-UNDERTALE
Fantasy"HEY KÖTÜ ÇOCUK!DİKKAT!" Uzun zamandır aklımda bu hikaye var Yne söylicem.Hiç bi resim bana ait değil.Üstüne editledim en fazla