ေျမေအာက္ရဲ႕အေမွာင္မိုက္ဆံုး အရက္စက္ဆံုးနဲ႔ အေအးစက္ဆံုးေနရာမွာ အမုန္းတရားေတြနဲ႔ျပည့္ေနတဲ့သူတစ္ေယာက္ဟာ ခမ္းနားလွတဲ့ သလြန္ေပၚမွာ လဲေလ်ာင္းရင္းေမွးစက္ေနတယ္.........သူကေတာ့ ေျမေအာက္မွာသာေနခြင့္ရခဲ့တဲ့ တိ႐ွင္းလူသား တစ္နည္းအားျဖင့္ အေနာက္အတိုင္းအယူအဆအရ Satanလို႔ေခၚတဲ့အ႐ွင္သခင္...သူ႔နာမည္Wang Yibo.........
မိုးေကာင္ကင္ရဲ႕ သက္တန္႔ေရာင္စဥ္ေတြၾကား အေႏြးအေထြးဆံုးေနရာေလး သာယာလွပလြန္းတဲ့ေက်းငွက္သံေတြၾကား အျပံဳးေလးကိုအျမဲခ်ိတ္ဆြဲထားတတ္တဲ့ သနားၾကင္နာတတ္ၿပီး ကူညီေဖးမတတ္လြန္းသူ...
သူ႔နာမည္ကေတာ့ Xiao Zhan.....လူ႔ျပည္မွာ လူေတြကိုကူညီရင္း...Angleေလးနဲ႔Demonတို႔ဆံုေတြ႔တဲ့အခါ...
စစ္မွန္ေသာခ်စ္ျခင္းသာျဖစ္ခဲ့ပါမူ.....
TBC.............
ဟုတ္ကဲ့ပထမဆံုးေျပာခ်င္တာကေတာ့ Guardian ထဲကလို တိ႐ွင္းလူသား(Demon) ဟိုင္႐ွင္းလူသား(လူသား)....ေစာင့္ေ႐ွာက္သူ(Angle)လို႔ အဓိပၸါယ္ ယူပါမယ္ေနာ္ .......ထို႔ေၾကာင့္အမွားအယြင္းတစ္စံုတစ္ရာ႐ွိပါက က်ေနာ့္အမွားသာျဖစ္ပါတယ္
မည္သည္ကိုမွထိခိုက္ေစရန္မရည္ရြယ္ပါ....
စိတ္ကူးသာျဖစ္ေသာေၾကာင့္ .........Unicode.
မြေအောက်ရဲ့အမှောင်မိုက်ဆုံး အရက်စက်ဆုံးနဲ့ အအေးစက်ဆုံးနေရာမှာ အမုန်းတရားတွေနဲ့ပြည့်နေတဲ့သူတစ်ယောက်ဟာ ခမ်းနားလှတဲ့ သလွန်ပေါ်မှာ လဲလျောင်းရင်းမှေးစက်နေတယ်.........သူကတော့ မြေအောက်မှာသာနေခွင့်ရခဲ့တဲ့ တိရှင်းလူသား တစ်နည်းအားဖြင့် အနောက်အတိုင်းအယူအဆအရ Satanလို့ခေါ်တဲ့အရှင်သခင်...သူ့နာမည်Wang Yibo.........
မိုးကောင်ကင်ရဲ့ သက်တန့်ရောင်စဉ်တွေကြား အနွေးအထွေးဆုံးနေရာလေး သာယာလှပလွန်းတဲ့ကျေးငှက်သံတွေကြား အပြုံးလေးကိုအမြဲချိတ်ဆွဲထားတတ်တဲ့ သနားကြင်နာတတ်ပြီး ကူညီဖေးမတတ်လွန်းသူ...
သူ့နာမည်ကတော့ Xiao Zhan.....လူ့ပြည်မှာ လူတွေကိုကူညီရင်း...Angleလေးနဲ့Demonတို့ဆုံတွေ့တဲ့အခါ...
စစ်မှန်သောချစ်ခြင်းသာဖြစ်ခဲ့ပါမူ.....
TBC.............
ဟုတ်ကဲ့ပထမဆုံးပြောချင်တာကတော့ Guardian ထဲကလို တိရှင်းလူသား(Demon) ဟိုင်ရှင်းလူသား(လူသား)....စောင့်ရှောက်သူ(Angle)လို့ အဓိပ္ပါယ် ယူပါမယ်နော် .......ထို့ကြောင့်အမှားအယွင်းတစ်စုံတစ်ရာရှိပါက ကျနော့်အမှားသာဖြစ်ပါတယ်
မည်သည်ကိုမှထိခိုက်စေရန်မရည်ရွယ်ပါ....
စိတ်ကူးသာဖြစ်သောကြောင့် .........
Unicodeေျပာင္းထားတယ္ဖတိရတာအဆင္ေျပၾကရဲ႕လားမသိဘူး
အဆင္မေျပေျပာၾကပါ😪😪
Unicodeပြောင်းထားတယ်ဖတ်ရတာအဆင်ပြေကြရဲ့လားမသိဘူး
အဆင်မပြေပြောကြပါ😪😪
YOU ARE READING
စစ္မွန္ေသာခ်စ္ျခင္းသာျဖစ္ခဲ့ပါမူ
Fanfictionနတ္ဆိုးဘုရင္ႀကီး Wang Yiboနဲ႔ Angle ေလးXiao Zhan ေကာင္းကင္ဘံုကႏွင္ထုတ္ခံလိုက္ရတဲ့ Wang Yibo အမုန္းတရား အၿငိဳးေတြေၾကာင္နတ္ဆိုး ဘဝေရာက္သြားရတဲ့သူဟာ သေဘာမေနာေကာင္းလြန္းသူ သနားၾကင္နာတတ္လြန္းသူ Angle ေလး Xiao Zhanနဲ႔အမွတ္မထင္...