Chtěla bych poděkovat Vám všem, kteří jste tuto knihu dočetli až sem a vzali si z ní, co jste potřebovali – ať už myšlenky či slova některé z postav, to, jak důležité je mít po svém boku ty správné osoby nebo alespoň pocit, jenž ve Vás setrvá a napětí při čekání na další díl této mafiánské trilogie.
Vzájemná podpora má neskutečnou sílu a já Vám za ni z celého svého srdce děkuji. Vaše zprávy a komentáře mě motivovaly psát bez ohledu na čas a kopu učení, jež na mě zlostně pohlíželo, kdykoli jsem jej upozadila.
Děkuji, protože i díky Vám se tento příběh dostal tam, kde je nyní.
A nyní bych ráda oznámila, že OBĚŤ MAFIE je ještě daleko od konce. Ten skutečný příběh Claire Sanderson teprve začíná.
Jakmile vyjde na svět OBĚŤ MAFIE 2: Krevní msta, budete moci nahlédnout do života temperamentní hlavní hrdinky, z níž se postupně stává obávaná mafiánka, již smířená s faktem, že do světa mafie vede pouze jednosměrka a ona se z něj nikdy nedostane, leda by si ji smrt přizvala do svého království.
Jenomže ona zemřít ještě nechce, má totiž jasný cíl. Prahne po vyrovnání vah a dosažení spravedlnosti, do cesty jí však přichází dilema. Dosáhnout krevní msty a kompletně tak zahodit svou lidskost nebo se tentokrát vzdát, protože za svou vzpouru už jednou draze zaplatila?
Jak se Claire Sanderson rozhodne tentokrát?
Život jí krom nových spojenectví a komplikovaných melodramat přinese taky další útrapy, o nichž se Claire nesnilo ani v té nejhorší noční můře. Zažije bolest, o které nevěřila, že by ji byla schopná ustát, a možná, že tentokrát ji opravdu neustojí. Možná, že tentokrát ji pravda skutečně dožene na pokraj života.
Protože co když je to všechno úplně jinak, než si původně myslela?
Co je tím největším tajemstvím Michaela Sandersona?
Co je tím důvodem, proč Ryan Claire za její drzost nezabil, když tak nakládal se všemi ostatními?
Kdo tady doopravdy tahá za nitky?
Krevní msta zahraje na celou klaviaturu Vašich emocí a nevynechá jediný tón...
********
Více informací se dozvíte tady u mě na profilu, na mém instagramu a tiktoku!
instagram: adelakubicova.author
tiktok: adelakubicova
ČTEŠ
OBĚŤ MAFIE: Vzpoura
Romance❗️již jako ekniha/kniha Svéhlavá, impulzivní a vychytralá Claire Sanderson je dcerou muže, jehož veřejnost považuje za úspěšného podnikatele. Ovšem takové mínění je daleko od pravdy. Její otec se do mafie zapletl již pár let po jejím narození, načež...