13 yaşımda başladım aşka inanmaya, hoşlandım sevdim bi haylide kıskandım tabi bir gün yine başkasına olan sevgisini anlatmaya geldi üzülüyordu benimse içim parcalınıyordu o baskasi için üzülüyordu. Artık dayanamaz hale gelmisti bu olay deliligim tuttu acıldim, senden hoslanıyorum, seviyorum, aşıgim dedim dilimden dökülen kelimeler sol yanımi biraz olsun rahatlatmiştı uzerimden buyuk bir yük kalktı sanki ama asıl yük olan sey bu kelimeleri soyleyememek degildi, asıl yük onun beni " benim bir sevdigim var" diyerek reddetmesiydi. Başıma yıkıldı her şey, anlamsızlaştı hayata olan bakıslarım ne yapıcagımi bilmiyor gibiydim. Göz yaşlarim tarifsiz bir acı yuzünden yerlere dusüyordu bu dizimin kanamasina benzemiyordu. Günler, haftalar, aylarca penceresine baktım bir gün karsılasirız diye yürüdügü yollardan gectim, evlerinin arka yolunda bulan beton taşlarin arasında gordum onu bir yabanciymisim gibi baktı umursamadı onume dondüm ellerim cebimde gece konduya dogru ilerledim göz yaslarima hakim olamıyordum. Dizlerim, kollarim kanlar icindeydi sanki anneme kosmak istedim sadece ondan baskası kanayan dizlerimi öpmeyecekti, kanatlarim iyilessin diye doya doya sarilmicakti. Aradan 1 yıl gecti degisen tek sey bendim eskisi gibi masum biri degildi aynada ki kisi, cocukken iyilesmek icin hap kullanirdım, simdi ise yorgunlugumu gidermek icin kafam bi hayli iyiydi kendimden gecmistim.5 arkadaş istedigimizi yapıyorduk onlar beni senden ne kadar vazgecirmek icin ugrassalarda dinlemiyordum onlari iyice dibe battık, kendimi kaybedislerim artmisti sırf birisi bana mal dedi diye 3 kaburga kemigini kirdigım insanlar oldu bende olmayan bir güce sahiptim kullandiklarimiz sayesinde insanlara zarar vermekten zevk alır oldum bu ben degildim. Herseyden vazgecmek icin ugrasiyorduk taa ki o güne kadar, kullanmayi birakmistik ama bize bunlari satanlar zorla kullandirtmaya baslamislardi buna karsı koyduk ama nereye kadar, 5 imizi yakaladılar bi depodaydik gozlerimizi actigimizda ve cıplak halde bagliydik once tazikli suyla hepimizi ıslattılar odunlarla birer birer dövmeye basladilar bilincimizi kaybedecekken tekrar suyla ayıltıyolardı bu sefer kemerle dövmeye basladilar sesleri dün gibi kulagimda cinlıyor mehmetin bagirisları o bizden buyuk olmasina ragmen dayanamiyordu ayaklari tasimiyordu bedenini ölmeden ciktık ordan sükrediyorduk halimize birbirimize omuzlanmıs halde yurumeye calisiyorduk ailelerimize gozukemezdik bu halde herkes bi sekilde evine haber saldı herkes mehmetler de olucaktı mehmet de biz de :) durum pekte boyle olmadı, hep birlikte yaptıgimız aydos ormaninin tepesinde bulunan kulübedeydik perişan haldeydik yaralarımizı sarmaya dermanımız yoktu. Ben ve mehmet bir kac odun toplayıp ateş yaktık kendimize geliyor gibiydik akşam uzeri hava kararıyordu mehmet bi sigara yaktı " kurtulmamız gerek, yoksa olan şu 3 kimsesiz cocuga olacak " dedi. haklıydı oturduk düsündük aklımıza ne gelse cıkmaza cıkıyordu paylastıgımiz sigarayi batan gunese karşı bitirdik biraz olsun rahatlamiştik, sabaha karşı mehmet uyandı pesine takıldim "aşagida bi cesme var kendimizi temizleyelim " dedi. Sesimi cıkartmadan yürumeye devam ettim mehmet güvenilir adamdı girdigimiz her kavga da ön safda yer alırdı aramizda 1 yaş olmasına ragmen abilik taslardı bize sizi korucam abinizim ben derdi güler dalga gecerdik ama abilik yaşla degil başla olan birseymis ögrendik ya bunu da memo. Yine sana gelmeyi istedim o ara sokaktan odanın penceresini izlemeyi istedim, pesimizde o adamlar varken ben son defa da goreyim istedim gülcemalini, mehmet kosarak indi tepeden "saklan saklan!" Diye bagırdi attık kendimizi taslarin arasina 20li yaslarinda bir adam mehmeti kovalamıstı sokakta bizi arıyordu telaşli bir sekilde, bizim cocuklardan biri cıktı sokağa o da bize haber vermeye geliyormuş meğersem onlar yine pesimizdeymiş adam cocugu gorunce bizden oldugunu tanıdı silahını belinden cekti cocuga dogrulttu mehmet' i ilk defa korkudan titrerken gördum kımıldayamıyordu gozleri silahta idi. Adam bize arkasını döndü cocuga basbas bagırıyordu oldugum yerden cıktim ve adamın iki bacagina da.
Bıcagımi sapladım adam silahı elinden düsurdugü gibi yere uzandı kıvranıyordu, mehmet yerinden cıktı "ne yaptın sen !?" Diyerek bagirdi umrumda degildi. Pencerene baktım yine gözlerim daldı bıcak elimden düstü, cocuklar gelmisti mehmet " onu goturun tepeye " diye bagirdi gozlerimi yerde yatan adamdan alamıyordum 3 kişi beni zorla cikardilar oraya mehmet orda tek basina kaldı.
Cevredekiler mehmeti yakalamıs polisi arıyordu , olay yeri geldiginde ben hâla tepede tutsaktım arkadaslarim tarafından dövülmüs bağlanmış yatiyordum onlar da mehmeti dinliyorlardı göz yaşlarına bogulmustum. benim yuzumden mehmet 4 duvar arasinda 8 yil cezaya captırilmıstı. Gorusmeye gitmeye karar verdik mehmet konusmuyordu. " abi neden böyle yaptın " diye sordum. Gülumsedi " ben senin abinim salak" dedi. güldüm, bir sure güldük görusme bitti.
Döndük mahallemize ilk defa pencerene bakmadan gecmek istedim o yoldan kendimi pek tutamadım yine cevirdim kafamı o pencereye yürüdüm gecekonduya memo icerdeydi biz kalmıstık durgun, sakin o olsaydı simdi kim bilir neler yapıyorduk mâtem havası vardı icimiz de ne yapsak bilmiyorduk dolasmaya cıktık herseyden kurtulma cabasindaydık cocuklardan biri yine yapmisti yapacagini elleri titriyordu yerinde duramaz haldeydi memoya söz verdik kullanmicak kimse diye, tepede ki eve bıraktık onu öylece bırakmaz olaydık ertesi gün gittigimiz de asırı dozdan vefat etmisti ne yapıcagımızı bilemiyorduk cocugun bizden baska kimsesi yoktu. Vucuduna ve yuzune agır darbeler almıstı şah damarının uzerinde ise bir iğne izi bulunuyordu kendi kendine yapamazdı bütün bunları artık yerimiz bulunmustu o gece 4 ümüzde kalsaydik belki de bizleri de... neyse cenaze burda kalmamiliydi cocuk kimsesizdi kime haber vericektik öldü diye nasıl kaldıracaktık cenazesini cocuklardan biri aklıma bir fikir geldi diyerek fırladı caddeye yaninda orta yaslarda bi adamla geldi burda ceset var yardım edin diyerek. Adam polisi ve jandarmayı arayarak basinda bekledi polis aracıni gorunce biz ormana daldık kalamazdık orada kardeşim, üzgünüm. Memoyu ziyarete gidicektik özgür olan 3 kisi kalmıstık memo icerideydi hangi yüzle gidiyordum onu görmeye ki benim yuzumden ordaydı. Memo gorusme salonuna geldiginde her yeri yarabere icerisindeydi gozleri sis, dudakları patlamis haldeydi " ne oldu sana memo, kim yaptı bunları" diye bagırdı yanimda ki cocuklar, memo sessizdi hic olmadıgı kadar, basını önüne eğdi hıckırarak aglamaya basladı. Mehmet'in pantolonuna takıldı gozum bazı yerleri ıslaktı tisörtu de aynı sekilde elimi uzattigimda memo geriye cekildi bir yabancı dokunurmuscasına anlamistım neler oldugunu "benim memo" dedim Sessizce. " gorusmeye bir daha gelmeyin, kötü olmayalim" dedi memo. Arkamızı dönup gitmemizi istedi inatlastık gorus bitene kadar orda duracaktım, gardiyan onu kolundan tutup kaldırdı arkasinı döndügünde... hâlâ gozlerimden yaşlar geliyor dusundukce memonun pantalonu kanlar icerisindeydi ona zorla bunu yapmıslardı. Icimde ki nefreti kusamiyordum, midem bulanıyordu düsündukce icimi intikam hırsı kaplamıstı bu sefer onlar bizi degil biz onları avlicaktık silahlar ve bıcaklar sesler kulagımda yalvarıslar ,yakarıslar ,tehtidler hic biri umrumda degildi icimde merhamet duygusu kalmamıstı aynaya baktıgımda gercek beni goremez haldeydim umrumda olan tek sey yeni hedefin kim oldugu. Memoya ve kimsesiz o cocuga yaptıkları yanlarına kalmayacaktı. Cocuklardan birini yem olarak atmaya karar verdim sürüden ayrilan kuzuyu kurt kapar misali öyle de oldu. Kopru ayaginda oturuyordu onu izliyorduk bi arac geldi yanina yanasti ve onu almaya calisti yetistik sürgülü kapıdan kolunu uzatmis cocugu arabaya almaya calisiyordu herkes adamı tutmaya basladi surgulu kapiyi defalarca hızlıca kapatmaya calistim adamin kolunu kırmaya calisiyordum basardım da kolunu ters bir sekilde kırmıstım canı nasil yanıyordu gormeniz gerekirdi ben izledim ve inanılmazdı :) bundan büyuk bir zevk almıstım onu öldürmek isterdim ama etrafta cok fazla insan vardı bunlar yuzunden ben de iceri giremezdim. Mutluyduk memo icin birseyler yapabilmistik memo iceri gireli 1 sene oldu.