Her gün vicdanimla yüzlesiyordum, rahat uyku uyuyamıyordum uyudugumda kâbuslarımda onların o hallerini gördükce... kafayı yemis durumdaydim saatlerce kusmaktan yemek dahi yiyemez olmustum. Bi caresini bulmaliydim onları bu hale getirenlerin yanina kalmamaliydi butun bu olanlar, yine onların igrenc yüzlerini gormek zorundaydım depoya gittim bitmis durumdaydım patronu gordum yüzü gülüyordu. Bana baktı " ne oldu yüzün hayalet gormüs gibi cocuk" dedi. Oldurmemek icin kendimi zor tutuyordum ama planlarım icin sabrediyordum " biraz üşütmusum sanırım" dedim sobanın basina gectim sobadan berbat bi koku geliyordu mide bulantım artmıstı "ne attınız bu sobanın icine be " diyerek bagirdım depodakilere patron mutlu bir sekilde " gecen gün ki 2 cocugun elbiseleri kalmısti onları yaktık" dedi. Kosarak dısarı ciktım ve kusmaya basladım icimden küfürler yağdırıyordum bu kansızlara kapıda bekleyenlerden biri elini omzuma attı " iyi misin cocuk?" Dedi " cek lan elini !" Diyerek tersledim. " o cocuklar yuzunden bu haldesin biliyorum, biz de emir kuluyuz anlarsin ya " dedi. Haklıydi patronları olmadan adim atamıyordu bunlar. " ne diye hâlâ bunun köpegi oluyorsunuz o zaman " dedim kısık bir sesle " bu devirde gecinmek kolay mı evlat, sen hic cebinde 5000 bin lirayla dolastın mı gün icinde " diyerek güldü. Para herkesi kölesi yapiyordu benimse umrumda degildi iceri geri döndüm patron ve adamlari teslimat icin konusuyolardı bu sefer büyuk bir işti dısarda bir kac kisiye satmaktan bahsedilmiyordu. Bana baktı " bu işte sen de varsın cocuk hazir ol, hasta olman umrumda degil güvenilir adam lazım" dedi patron. Basımı sallayarak onayladım simdi tam zamaniydi bulusma noktasini saati herseyi biliyordum. Toplantı bitti keyfi yerindeydi patronun " büyük paralar kazanacagız cocuk! " diyerek bagırıyordu. Cokta sikimde pic kurusu demek geliyordu icimden. Gun geldi bulusmaya 1 saat kaldı polise haber vermeliydim bir telefon kulübesinden polisi aradım isimsiz ihbarda bulundum, bu sefer sevinme sırası bendeydi.
Bulusma noktasına ilerledik arabalarla karsı tarafın ve polisin gelmesine 20 dk kalmıstı heyecanliydim ve keyfim yerindeydi. patron " bakıyorum da pek mutlusun " gülumsedim " büyük paralar kazanmicakmıyız ondandır " dedim. Hicte umrumda degildi, karsı tarafin arabaları gozuktu herkes hazırligıni yapmisti herkes araclardan indi karsı karsıya geldik bir an da siren sesleri duyulmustu herkes kacmaya calisiyordu patron " kacanı öldürürüm catısıcaksınız size bosuna para vermiyorum!" Diyerek bagırdi. Kargaşa anında saklanıcak bir yer buldum polisler hepsinin tepesine cokmustu patron elleri kelepceli yerde yatarken beni gördü gülümsedim ve ona el salladım sinirden yerinde duramıyordu elimi kolumu sallayarak cıktım ordan mutluydum sokaklarda zıplaya zıplaya geziyordum. Kaldirım taslarında oyun oynuyordum resmen, ortalikta daha fazla gözukmemeliydim. Tutuklanmalarınin ardından 2 ay gecti memoyu 5 6 aydir görmuyordum gorusmeye gittim. Olanlari anlatmak icin sabırsizlaniyordum bi yandan da üzülüyordum 3 tane kardesimizi toprağa vermistik, onlar icin elimden gelen birsey yoktu. Memo görusme salonuna geldi, memo " niye tek basınasın kardesim" dedi basımı öne eğdim " sana hem iyi hem de kötü haberlerim var memo " " kötulerden başla kardeşim, daha fazla ne olabilir zaten" nasıl söylicegimi bilmiyordum kafamı kaldırdim dünyam basima yıkıldı, gorusme salonunda patronu gordum göz göze geldik isimiz bitti artık. Güldü bana bakarak sinsice " memo cocuklardan biri tepe de öldürüldü pesimizdekiler yüzunden, diger cocuklar beni sucladi onlardan uzaklastim bunu yapanların arasına karistim onları yakalatmak icin ama cocuklar beni takip etti onlara iskence yapıp öldurduler elimden birsey gelmedi cok üzgünüm memo" memo bana baktı " telafi edebilirmişsindir umarım 3 yetim senin yuzunden bunları yasadıysa durmamişsındir yerinde dimi hakkıni vermissindir " öyle de yapmıstim yani sanırım. " 2 ay once bir teslimat da patron ve tüm adamlarini yakalattım ama patron bu hapishane de kendine cok dikkat et memo lütfen " gardiyan seslendi " görusme bitti herkes koğuslarina dönsün!"