Aylen Blossom

34 0 0
                                    

iriskwarts

Geclaimed sterrenbeeld: ram

Volledige naam: Aylen Blossom (zn gigolo naam is Anthony)

Geslacht: man

Seksualiteit: pan

Leeftijd: 18

Kaste:  8

Uiterlijk:


Karakter: hij is koppig, lief, best emotioneel en hij was altijd erg positief. Hij weet wat hij wil en vind het niet erg om in het middelpunt van de belangstelling te staan. Maar van binnen is hij best gebroken.

Familie: hij weet niet wie dat zijn

Werk: gigolo

Hobby’s: koken, schilderen en gitaarspelen

Mening selectie: hij is heel dankbaar dat hij mee mag doen en hij hoopt dat hij daarmee liefde zou vinden, maar die hoop heeft hij niet echt.

Verleden: Aylen was een ongewenst kind. Hij werd daarom gelijk na de geboorte ter adoptie opgesteld, maar niemand wilde hem hebben. Hij woonde tot zijn 15e in een weeshuis, waar hij het vreselijk vond, hij heeft daar nooit echte liefde leren kennen en voelde zich alleen. Op een dag liep hij weg en zwierf hij rond op straat. Een man vond hem en leerde hem kennis maken met zijn gigolo’s. Aylen had nog nooit zoiets gezien en keek er nieuwsgierig en verbaasd naar. De man zij dat hij er prima tussen paste en naïef en radeloos als hij toen was stemde hij er mee in. Het betaalde best goed vond hij en hij ging er mee door. Totdat een jong stel hem vreselijk misbruikt en geslagen had. Ze hadden hem niet eens betaald. Dit was op zijn 18e en hij heeft er nog steeds erge fysieke en mentale littekens van. Hij voelde zich verschrikkelijk en rende weg van die plek. Dat vond zijn baas natuurlijk niet leuk. Hij had niks meer, behalve zijn kleren en wat geld. hij had zichzelf in slaap gehuild op een grasveld. De volgende ochtend zag hij een brief voor de wedstrijd in het gras liggen. Hij stond op en melde zich aan.

Eventuele voorkeur prins of prinses: dat maakt hem niet zoveel uit, maar stiekem vind hij Jason er erg leuk uit zien.

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.
The Astro Selection Roleplay ☆VOL☆Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu