Bir zamanlar bir çocuk vardı. Adını kimse bilmiyordu herkes ona gizemli kişi derdi. Okulda vb. yerlerde zorluk çekiyordu. Ancak bir tane arkadaşı vardı adı Jack'di.
Ancak gizemli kişinin özelliğini hiç kimse bilmiyordu. En yakın arkadaşı Jack bile. Onun özelliği görünmez olabilmek ve gözlerinden lazer fırlatabilmek ve aynı zamanda çok güçlü olması. Bu gizemli çocuğun babası özel kahramandı. Ancak bi savaşta ölmüştü. O gün çocuk babasının intikamını almaya yemin etmişti. Annesi ise onu terk etmişti. Bu gizemli çocuk arkadaşı Jack'te kalıyordu. Okulda bi kız vardı gizemli kişinin dikkatini çekiyordu. Adı Alessandra'ydı. Bu kız sarışın biriydi ve gözleri deniz mavisiydi. Gizemli çocuğun aklı derste Alessandra'yı düşünmekten çok karışıyordu. Gizemli kişi lise 4 e gidiyordu. Vakit çok hızlı ilerlemişti ancak tabikide babasını öldüren düşmanlar bu çocuğuda öldürüp direk soyunu yok etmeye çalışıyorlardı. Gizemli çocuk tabikide her şeyini derslere vermişti. Ancak bir gün kötü adamlar okula gelmişti müfettiş şeklinde okula girmişlerdi. Gizemli çocuğu bulmaya çalışıyorlardı. Ve en sonunda bulmuşlardı. Tabikide müdürü bayıltıp gizemli çocuğun yanına gelmişlerdi. Çocuk olanların farkında değildi çocuğa çelme takıp yere düşürdüler. Çocuk çok şaşırdı. Tabikide sinirlendi,ayağa kalkıp adama 1 tane tokat yapıştırdı ve kaçmaya başladı. Ancak kaçmak kolay değildi çünkü o adamında özel gücü vardı. Adam en sonunda gizemli çocuğu yakaladı. Ve kavgaya tutuştular. Adam gizemli çocuğu dövüyordu tabikide herkes gezide olduğu için hiç kimse bilmiyordu. Neyse adam çocuğu dövüyordu. Tam bıçağı batıracaktıki çocuk gözünden lazer fırlatıp adamın elini yaktı ve görünmez olup kaçtı. Ancak bu adamın peşini bırakmıcaktı. Bu adamı sanki biryerden tanıyordu. Evet şimdi hatırladı. Bu adam babasını öldüren kişiydi. Adamı dövmesinden tanımıştı. 1 hafta boyunca çocuk bu olayı düşündü ancak bu arada Alessandra ile sevgili olmuşlarda. Çocuk bu adamın yerini bulmuştu adam ıssız bir yerde oturuyordu. Çocuk bu adamın yerine gelmişti. Kendisine ettiği yemini düşündü ve daha da güçlendi. İçeri girince adam hemen karşısındaydı. Gizlice arkadan yaklaştı ancak tam hamle ederken adam arkasını dönü gizemli çocuğa yumruk attı ve kavgaya başladılar.
En sonunda gizemli çocuk adamın üstüne çıktı tam adamın kafasına lazer tutçakken arkasından bir ses geldi ve çocuk durdu.