DELİ MİSİN SAPIK MI?

7 6 1
                                    

Hi guys ilk bölümle karşınızdayım...

Hayat bir oyun zaten ,hadi oynayalım.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Yine o aptal alarm sayesinde gözlerimi açtım.Heman banyoya gidip günlük rutin işlerimi hallettim.

Odama geçip okul kıyafetlerimi giyerken aklıma neden serbest gidemeyeceğim geldi.
Hemen okul kıyafetlerimi yatağımın üzerine fırlatıp dolabımın karşısına geçtim.Üzerime füme bir t-shirt geçirip altımada da bir kot şort geçirdim.
Aynanın karşısına geçip maskara ve dudak parlatıcımı sürüp çantamı aldım.Merdivenlerden inerken annemin beni mutfaktan çağırdığını duydum .Hemen mutfağa gidip bir şeyler atıştırdımve hemen kendimi dışarı attım.

Otobüs durağına doğru ilerliyordum ta ki karşıma iki tane köpek çıkana kadar.Hemen yolumu değiştirdim.telefonuma kulaklığı takıp en sevdiğim müzik bölümünü açtım ve dinlemeye başladım.Okulum buraya çok da uzak değildi .

Yavaş yavaş yürürken telefondan saatime baktım.Saat 8.25 di .Saati görmemle beraber koşmaya başladım.

Kendimi o kadar koşmaya kaptırmışım ki bir an ayağım taşa takıldı ve kendimi yerde buldum.Tam ayağa kalktım  ki ayak bileğime bir ağrı girdi.O ağrıyla beraber ah diye inledim ve tekrar yere düştüm.

Saçlarımı önümden çekerken önüme elini uzatan bir çocuk gördüm.Bana sırıtarak bakıyordu.Siyah saçları ensesine kadar uzamış siyah gözlü bir çocuktu.Bir insan bu kadar yakışıklı olamaz herhalde.

Çocuğa kaç dakikadır bakıyorum bilmiyorum ta ki çocuk bir adım daha önüme gelerek konuştu
_ Bana böyle bakmaya devam mı ediceksin yoksa elimi çekiceğim. dedi

Şaşkınlıkla elimi uzattım.Elimi kendine doğru çekti.tam kalkıyordum ki bileğimin ağrısıyla tekrar düşücektim ama çocuk beni kendine doğru hızlıca çekti.
Ne olduğunu anlamadan kollarımı onun boynunda buldum.Onun kolları da nedense benim belime dolanmıştı.

Dalıp gitmiştim.
Çocuğun yüzünü yakından gördüm de bir insanın hiç mi kusuru olmaz. Yüz hatları çok iyiydi burnu minnacık birşey gözleri kapkaraydı.

Ne kadar baktım bilmiyorum ama artık fazla oldu diye ellerimi çekmeye çalıştım ama sadece çalıştım  .Deli midir nedir beni bırakmıyordu.
Tam bir şey diyecekken o konuştu .
"Bence böyle iyiydik devam mı etsek"
dedi.
 
Bir an düşündüm ne diyor bu ya.
"Ne diyosun ya deli midin sapık mı?"
Bana bir baktı sonra
"Öyle bir baktın ki bırakasım gelmedi."dedi.

Ona iyi misin derecesinde baktım.
"Sen çok film izliyorsun herhalde,ne demek bırakasım gelmedi"

O da iyiyim derecesinde baktıktan sonra "Bu bakışlaaar bu bakışlar ,bütün kızlar böyle bakıyor biliyor musun yani hayranlıkla ,sen de onlardan birisin işte."
Deyip beni hemen bıraktı .

Beni ne sanıyordu bu ya iki baktım da nasıl havalandı.Keşke bakmaz olaydım .Bundan sonra bana ceza bir erkeğe göz ucuyla bile bakmak yok .Tabi buna ne kadar dayanabilirim bilmiyorum.

Hayaller aleminden çıkarken hala bana baktığını gördüm."az önce bana diyordun ama sen hala ne bakıyorsun ." dedim

Bu lafımın üzerine beş saniye baktı sonra arkasını dönüp yürümeye başladı .
Sorumu tekrarladım."sen niye bana bakıyorsun dedim."

Bana üstten bakar gibi  konuştu.
"biliyor  musun bence tekrar karşılaşıcaz".dedi ve önüne dönüp tekrar yürümeye başladı.

Ve sonra zaten gözden kayboldu.

Ben bu deliyle bir daha nerde karşılaşırım ki Allah korusun..



Arkadaşlar bu yazdığım ilk hikayem lütfen beni destekleyin .Yıldıza basarsanız dünyalar benim olur .
Biliyorum bölüm biraz kısa ama ilerki bölümlerde daha uzun yazmaya bakıcam .Herkese şimdiden teşekkürler .~~~~~~~~~~~~

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Dec 07, 2019 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

AŞK LAFTAN ANLAYACAKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin