Prolog

23 1 0
                                    


/Potrzebujecie do szczęścia informacji o autorce oraz dedykację? Ni? Okey.
Ale za to dam swoje - Pozdrawiam cieplusio @Zelusiowa_Yuisia, która panicznie boi się ciem ♥/


Spójrz na to piękno, które przynieść może jedynie śmierć.

Wyobraź sobie "Tratwę Meduzy", gdzie woskowe ciała beztrosko spoczywają na rozpadających się belkach z rozwartymi pięściami oraz oczami zamkniętymi na okropieństwo tego świata. W końcu zaznali spokoju.  Ich twarze są spokojne, podczas gdy oblicza należące do ocalałych nieszczęśników wykrzywione są w szoku.

Spójrz na Mrocznego Żniwiarza, który przybył po Dziewczę,  na jego wciąż rozkładające się ciało, zwisające z kości. Zobacz, jak Dziewczyna nieśmiało odwraca głowę, podczas gdy jedna jej ręka obejmuje trupie ciało mężczyzny . . .

Spójrz na dwóch męczenników na arenie, jak właśnie dosięga do nich tygrys obnażający swoje kły. Oni również wyglądają pięknie. Spokojni - nawet kiedy pierwsze draśnięcie pazurów rozrywa ich skórę.  Ich ręce są splecione, utrzymując się nawzajem w pewności, że ból istnienia wkrótce minie, a oni razem znajdą się po drugiej stronie . . .

Wybitny artysta wie, jak bez zbędnych narzekań przeprowadzić nas z tego świata do następnego. Starzy mistrzowie robili to z elegancko porcelanowo białymi dłońmi, z rzęsami opadającymi na blade lica - wraz z towarzyszącymi im stoickimi żałobnikami oraz tragicznymi bohaterami.

Któż nie chciałby zostać tak zapamiętanym? Któż nie chciałby zasmakować wiecznego życia w świecie lepszym niż ten? Któż nie chciałby być tak pięknym?

Bądź ze mną szczery, drogi czytelniku.

Któż nie wolałby być martwy?

-
 - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

𝓤𝓬𝔃𝔂𝓶𝔂 𝓼𝓲ę 𝔃 𝓗𝓸𝔀𝓴𝓮𝔂! 𝓧𝓓
~ mini słowniczek ~

recline - spoczywać, odpoczywać
timber - drewniana belka, drewno
splinter - rozpadać się, odłączać się
fist - pięść
unclench - rozluźniać, rozwierać (zacisk)
serene - pogodny
snarl - warczenie z obnażonymi zębami
claw - szpon, pazur
everlasting - wieczny


Martwa jesteś pięknaOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz