És lám, még egy kihívás...
Nagyon-nagyon szépen köszönöm CsLillaaa -nak!Érdekes kérdéseket kaptam:
1. Olvastad a Nurmengard trilógiát?
Nem, de biztos jó, majd megnézem.2. Melyik házba tartozol?
Hollóhátas vagyok, és nagyon örülök neki😊3. Vannak más házakból is barátaid?
Persze, egy csomó Hugrabugos barátnőm van, és az egyik legjobb barátnőm mardekáros. Persze Hollóhátasokkal is barátkozom, velük is nagyon jóban vagyok.
A Griffendélesekkel annyira nem vagyunk egy baráti körben, de ha beszélgetünk mindig nagyon jófejek.4. Ki a kedvenc Roxforti tanárod?
Lumpsluck professzor, és McGalagony professzor.5. Mi a kedvenc tantárgyad?
Háát... A bájitaltant nagyon szeretem, meg a bűbájtant is. SVK-ból is jó vagyok...
Passz😂6. A jóslástant szereted?
Aha, nagyon! Nyilván nem veszem annyira komolyan, de tök vicces. Laza óra.7. Baglyod, macskád, békád vagy patkányod van?
Van egy patkányom, úgy hívják Hópihe, mert teljesen fekete, és pont rám jött az ötperc, mikor megkaptam.8. Vontak már le a házadtól pontot miattad?
Igen, kicsit sokat, de csak egyszer. Az egyik Hugrabugos évfolyamtársam szerelmet vallott nekem átváltoztatástanon egy levélben, és olyan hangosan visítottam, hogy húsz pontot levontak tőlem.9. Benne vagy a kviddics csapatban?
10. Jövô hét pènteken találkozunk Hagrid házánál?
Naná, benne vagyok! Hozzak valamit? Kaját, italt?Kihívottaim:(bocs, ha már valaki kihívott)
Drarryfan4evah
fsarii
endgamegirl
rebeka003
nancy69w