ZADZWONIŁA DO MNIE O 3.00 W NOCY!

347 22 6
                                    

Pewnego spokojnego popołudnia kiedy sąsiedzi Dawida Czecha mieli nadzieję, że chociaż tym razem uda im się zrelaksować i odpocząć po pracy on stwierdził że nagra film. Miał to być kolejny odcinek z serii o dzwonieniu o 3.00 w nocy. Dawid popisał się już wcześniej swoją inteligencją i poprzednie filmy z tej serii nagrywał za dnia aby się wyspać do szkoły. Jednak tego dnia miało potoczyć się to zupełnie inaczej...

Youtuber wzorowo przygotował się do nagrywania filmu-postawił włosy na żel i zaczął nagrywanie.
-Szszzsiemmaneczcioko źioomeczki w tym odcinku będziemy sprawdzać czy Momo dalej dzwoni do ludzi, aale zanim zaczniemy strzelaj łapeczkę, strzelaj suba i wbijajcie na snapa no.hej22!!

W tym momencie Dawid musiał zatrzymać nagrywanie i poprosić kolegę żeby zmienił sobie profilowe na zdjęcie Momo i do niego zadzwonił. Potem włączył nagrywanie i coś tam zaczął gadać do kamery czekając aż ten kolega w końcu zadzwoni. Nagle jego telefon zaczął wibrować!
-WTF?! DLACZEGO MÓJ TELEFON DZWONI O TEJ GODZINIE?! ZOBACZCIE ZIOMECZKI JEST 3.00 W NOCY!! OMG!! WTF?!! TO MOMO!! PATRZCIE!! WIDZICIE?!! DOBRA ODBIERAĆ CZY NIE?!?! PISZCIE SZUBKO W KOMETARZU!!! ZIOMECZKI CHYBA MUSZĘ ODEBRAĆ!! DOBRA ODBIERAMY!! ALE SIĘ BOJĘ TO SERIO JEST MOMO!!!
Dawid przeciągnął zieloną słuchawkę w górę. Słychać było krzyki i szum!
-HALO?? HALLOOO?.. MOMO WIEM ŻE TO TY!! DLACZEGO DO MNIE DZWONISZ O TEJ GODZINIE?! DAJ MI SPOKÓJ!!! ZIOMECZKI WIDZICIE JAK JA SIĘ DLA WAS POŚWIĘCAM?!! MUSICIE ZOSTAWIĆ ŁAPECZKĘ W GÓRĘ!!! PAMIĘTAJCIE 3K ŁAPEK TO NASTĘPNY FILM Z UDZIAŁEM MOMO!!
Wtem w słuchawce zabrzmiał damski ochrypły (jakby kurzy) głos...
-Dawid to ty? Nie krzycz na mnie Dawid, proszę... Ja widziałam twoje filmy na YouTube.. i no... nie wiem jak to powiedzieć... ale wiesz... strasznie mi się podobasz. Dawid proszę daj mi szansę!
Dawid był przerażony! To na pewno nie był już jego kolega!! Musiał jak najszybciej zakończyć nagrywanie!
-C-CO?! JAK TO TO NIE TY MARCIN?! TO MOMO?!! AAAAAAAAAAA!! JEZUU ZIOMECZKI TO JEST NA SERIO PRAWDZIWA MOMO!!! SERIO!! WTF CO TU SIĘ DZIEJE?!?!! EJ ZIOMECZKI TO JUŻ NIE SĄ ŻARTY TO JEST SERIO PRAWDZIWA MOMO!!! 100% LEGIT!! NO SCAM!!! DOBRA KOŃCZĘ NAGRYWANIE JA NIE WIEM CZY JA TO WGL PRZEŻYJĘ!!!

Dawid szybko wyłączył nagrywanie. Rozłączył się z Momo. Był cały czerwony i mokry! Nigdy jeszcze tak się nie bał!

MOMO POWRÓCIŁA I ZADZWONIŁA DO MNIE O 3.00 W NOCY! NIE ZGADNIECIE CO CHCIAŁAOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz