Permulaan perjalanan

13 0 0
                                    

"Wey x sabarnya aku . Duduk banglo dngn classmate , dngn kawan ii pulak tu eee happy do !!" Kata nana (uhh aku guna watak cerita why i love u so much k.. cuma ada penambahan watak tu je)

  "Aku tau la kau x sabar . Tapi bawak bersabar.. naik bas pon x lagi cik nana oi.. aku lempang kau nak ?" Kata diba (ah betul la tu .. ni la yg dating bawh pokok mkan mcDinald)

   "Entah dye ni Hahahaha" sampuk Niza...

   "Korg dh siap ke smua barang ? Peralatan smua dah ckup ?" Tanya Sya .  "Dahh... Xyh risau kan kiteorg la.. kau risaukan GF kau tu ha yg dh excited nk mampus nk naik bas tu HAHAHA" balas jiha .

Sementara itu... (Cliche scene)

  "Awak kat sne hati ii tau , saya xde nak teman awak" pesan man pda trisya "yeye saya tahu la nak jaga diri saya" balas trisya...

   "Wuuu... Dating ke tue".. sampok nana dngn Sya.. HAHAHA (pdn muka kau . Spe soh kcau diorg dating dlm crita sblum ni)

    " Wey . Bas dh datang ! " Jerit Fiq dn Aris . (Bas dh dtg pon nk jerit . Ape la) ...

Semasa dalam bas....

    "Wey diba.. aku ngantuk la.. aku tido dulu ea.. nnti pape kejutkan aku.. " balas nana keletihan tak tido malam sbb excited... " Ha kk" dngn yakin diba menjawab.

20 minit kemudian...

    "Zzz.." suara diba berdengkur mengejutkan nana. " Bertuah punya kawan.. kau tido jugak rupanya.. " sindir nana .

    "Okay smua.. kita dh smpai kat RNR **** . So bole la rehat pukul **:** msti ade dlam bas " kata ketua kelas diorang yg x brpe nk berguna...

     "Awk.. jalan ii sama ii jom ?" tanya sya pda nana (hehehe cerita aku biarlah.. tapi hm syangnya khayalan (T-T) ) "hm ? Bole jugak.. " bals nana smbil snyum .

     "Hm . Untg diorg bf sama kelas.. kita ni.. duduk tngk je diorg tumpahkan gula" kata trisya.. "haah.. huhuhu" bals jiha...

Malam perjalanan ...

     "Aku ngantuk la.. tido dulu la" kata nana .

*Tinggg massage masuk

Sya💕 : selamat malam awak❣️
Nana🌺 : selamat malam ❤️✨
Sya💕 : baca doa dulu tau .
Nana🌺 : yee.. satu bas pon kne chat ea? Hahaha.. night 👀❣️

(Skli lagi.. cerita aku biarlah 😂 )

Tiba ii....

"Ehh asal bas ni ?!" Tanya aris dengan cemas ..

BERSAMBUNG...

ClasstripWhere stories live. Discover now