Mana Pakcik Bas ?

5 0 0
                                    

   Ok plot twist . Hantu tu menyamar jadi Niza k . Dh tu je nk ckp kbye. Btw aku rajin update bab sbb cuti.. pastu xtau nk buat ape.. plus handphone aku krik ii . Sooo..... Back 2 the story....

     "Sya ! Fiq ! Diba ! Xin hilang !!!" Kata shi . " Hah ? Pulak ? Nana pengsan lpstu xin pulak hilang ?! " Kata aris ... "Xleh jadi ni wey.. suruh smua duduk dlm bas skrg.. aku tlg papah nana msuk bas.. diba tlg aku.. yg lain ambk brg msuk dlm bas " kata sya.. (wkwkwk . Nk berangan skjp")   )

Dalam bas....

      "Wey diba.. cuba renjiskan air kat dye.." tanpa berpikir panjang diba tuang satu botol air mineral dekat muka nana... (Lemas anak org tu cik diba oii !!!) "WOI. Aku surh renjis air bukan suruh kau tuang smua.. " marah sya..

        "Hah ? Aku kat mana ni??" Nana tersedar .  "Hah asal kau pengsan ni ? Kiteorg dngr kau jerit lpstu pengsan... " Tanya diba.. "ha ? Pengsan ?.. jp.. aku... Aku.. nk tlg niza... Katanya.. dye hilang barang.. lpstu aku tanya la dye.. brg ape.. tiba ii aku toleh dye xde kepala..." Jelas nana.. "aku syak tempat ni berpuaka la.. " kata Sya..

        "Sya ! Smua dh siap.. " bgitahu aris.. " hah mne pkcik bas ?"  Tanya Sya.. "Cuba kau call ?.. " tanya fiq..

*Tut tut.. aiyayai i see the butterfly..

        " Dngr mcm dri arah semak sne.. cuba tengk ? " Suruh diba.. "haah ? Aku nak ikut..." Kata nana... "Dah xpyh mengada. Duduk situ diam ii.. bru lepas pengsan kan.." marah trisya.. "FAKE IN LOVEEE FAKE IN LOVEEE" tibe ii jiha nyanyi... "Woi.. fake in love otak kau ! " Kata niza.

       "Dh aku nk gi check skjp.. aris , fiq jom " kata Sya ....

       "Astagfirullahaladzim ! Pakcik ! . Nk membuang pon jngan la smpai mcm tu skli ! Kiteorg call tak angkat ! Haish" kata sya lagi.. ( hehehe msti suspen an an 😂) "hey korg ni la.. ade aku baling dngn bakul mcdinald ni kang ! Dh pegi tnggu tepi bas.. ! Kcau je la.. "kata pakcik bas...

Bersambung....
        

ClasstripWhere stories live. Discover now