Ogee my sn sveliata kn delo sprema su tuto yl korpo. Ma me mi e sucieso? A si, my erro mastoorbatta su giorg erison. Mlmlml
Mee alzysco e mee spolio x farmy 1a docia ma apena aciando lacua e my insaponysco siento 1a mana su lkulo omg e jeri.
"porfe ks c fa cui!"
"nn dyre nnt e skpm"
"ok"
VYEATTAO AY MYENORI DEE 18 ANI THIS IS SCENA KN MLT SEXXO
El prfroe sy spolia e sy stnede vycinno a me e yo purre my stdeno. Omg cia yl kazo gygnate! My ecyto un sako e li salghisco a doso e li sukio yl kaxo. Lo manegio kn mlt kura e lo meto yn boka e comyncyo a lekare.
Poee meto la bryeska sula su facya e looy leka km nn may e yo my ecito ankra dee +. Poee loee prnde yl prsrevaty e kmincya a finfyalrlo nela my a bryeaska e kmincya a muvvore.
Vary orgasmy ecieggiano nela staza e yo ala fina urlo e looy viene.My fa male la bryeska
Escysko da la ducya e looy spareesce kn yl maggyko pottere delo sperma fuxia brialanynatto. Ke belo
My vestysko e my meto i vesteety + sex nerry ke o. Ala fn my meto un top nerro ke skopre tute le zize, un regy poosc app e la gona dee yeri. Mee sneto moltto sexi.Arivo a skuola tuercando kn yl mio bel kulo tondo ke fredi merkury spostaty prp. Ogy e yl gyorno del kopito. Ke anzia! Ogy pero kn i kmpagny nn e kambiatk nula, skopno tuti sui mury km smp.
Vedysko al inproviso denyyss dozyo vsetito yn moddo strn. Indosa un regy fuxxia e dele muttandyne rosa stile rikardo mylos, nel senzo ke sy vede tt il kulo mlmlml my ecito.
"ei vyzziatyna" dce looy faciendo lokkioleeno.
"my eciti" my skapa! Omg! Mee tapo subt le labra omg e se cy avrebe sentyti jeri??
Infati avvevo ragyone. Jerro cee avveva sentyty e stavva krrendo ynfooryato vreso denyos. Ala fyne skopano durro e yo vaddo veea rasegniata. K vita strn!
Vedo poy krt kbbin ke fa swish kn i kapeli sex. Mlmlml my ecito e lo cuardo sex.
"ke ai da kauardare bela byonda?" dce looy
"ke ai too da fre suisc bela beeonda!" dyko io omg facyo koncuiste.
"my pieeacy lo say" dycce looy sedocyente.
My bacya dolcyemmente e suavemente. Mlmlml my ecito. My spolio lentammente e skopyamo. Ke bela la vyta da skopa.
Alimprovyso vedo geri ke my cuarda e ke dycie "mlmlml my mastoorbo" e lo fa ageetando yl sooo bel kazo groso.
Mlmlml my ecyto e vado a skopare anke looy.
STAI LEGGENDO
~Caduta Libera~ Gerry Scotti Fanfiction
Humor"Com e posibbile, nn poso ynamorarmy dy luo!" Cuesta e la storya dy Geltruda Barbie D'orso, ynnamoratta de riso scotty. Ke kosa le aspetera? Ke vyta la atendera? Ki lo sa Riso scotty la kondisionera e finnira x prendderre dyverse stradyne, verrso la...