Allah Seni Koruyor..💫

18 0 0
                                    


Sana bir şey diyeyim mi güzel yürekli insan. Hayatında kalmasını istediğin kişiler belki de senin o tanıdığın kişiler değildir . Nasil yani diyeceksin .Dostun , kardeşin , akraban , sevgilin , sevdiğin kısaca en sevdiğin kim ise işte . Sen onu hep en güzel yere koyuyor ama hep bi engel çıkıyorsa , sen yine hep en güzel yere koyuyorsun yine bi engel çıkıyor. Hep o yapmaz , onsuz olmaz dediğin kişiler ile senin yolun hep ters tarafa düşüyor ise bence fazla zorlama.

Şöyle düşün, belki de Allah seni koruyor hemde senin ' iyi ' bildiklerinden bile .
Sen şu an o insandan ya da o insanlardan uzak kaldığın için şu an hayatında olmadığı için kendini harap ediyorsun biliyorum yani zamanında çok harap ettin.
Ama unuttuğun bir şey var , senin ' çok istediğin ' bir şey eğer senin hakkında hayırlı değilse ' Allah seni ondan uzak tutar ' .
İşte tam bu noktada aklına şu gelsin kendi kendine şunu de ; " Eğer olmamışsa hakkımda hayırlı değildir hemde çok istediğim bir şey bile olsa " ve yine olmuyorsa inanıyorum ki " Allah beni koruyor , Allah beni koruyor " ...

Allah seni koruyor belki de güzel insan , olmuyorsa zorlama , bırak... . Rabbim ; emin ol ki sen ona tamamen teslim olup , ondan gelen her şeye razı olduğunda her zaman en doğru yolda olmanı nasip edecektir 🤲🏼 Biîznillâh. Yaaanii oluyorsa bir , olmuyorsa bin hayr aramalısın.😉 Bu hayatta kimse senden değerli , üstün ve vazgeçilmez değil . Rabbim karşına çiçek yürekli insanlar çıkarsın .Dua ile 🍃

Mavi Gecenin Kalemi 'nden🌟Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin