GEÇMİŞİN KABUSU: 1

610 66 46
                                    

Hello umarım keyifle okursunuz bol bol oy ve yorum istiyorum.

Bu arada merak etmeyin geçmişe dair sürekli küçük küçük kesitler atacağım 💋

Medyaya aşık oldum by..

10 Yıl Önce

Ellerini dizlerine sararak hayranlıkla izledi küçük kız, karşısındaki arabasıyla oynayan güzel gözlü çocuğu.

3 yıl önce tanışmışlardı onunla ve o günden beri arkadaşlıkları devam ediyor, küçük kız onunla yakın olmak için elinden gelen her şeyi yapıyordu. Ama Lisa o küçük yaşına rağmen kalbindeki olgunluğu biliyordu, ona karşı hissettiklerinin arkadaşça olmadığını bilecek kadar zekiydi.

Ona deliler gibi aşıktı.

"Yine öyle bakmaya başladın Liz," dedi çocuk çekingen bir sesle. Lalisa'nın yanında eğlensede çoğu zaman bakışlarından ürküyordu. Kim ürkmezdi ki, her hareketinizi pür dikkat izleyen birisi dibinizden bir an olsun ayrılmıyorsa.

"Özür dilerim." Dedi Lisa kıkırdayarak, ardından etrafı kolaçan etmek için biraz doğruldu.

Bayan Kim ve annesinin onları yakalamasını istemezdi, çünkü Lalisa'nın son yaptığından sonra birlikte oynamaları yasaklanmıştı.

Oysa Lalisa sadece küçük bir öpücük vermek istemişti sevdiği çocuğa. Ailesinin neden bu kadar kızdığını anlamıyordu, kendileri de aynı şeyi yapıyorlardı. Lisa Taehyung ile kendisini uzaklaştırmalarına dayanamadığından gizli gizli buluşmak için onu ikna etmişti

"Bakın Taehyung kız gibi yine Lisa ile oynuyor!"

Taehyung Jungkook'u duymazdan gelsede Lisa sinirle ona döndü. Taehyung'un bir şey söylememesine rağmen kırılıp, üzüldüğünü biliyordu ve Lisa Taehyung'u üzen her varlığı onun çevresinden yok etmek için kendi kendisine bir söz vermişti. Sinirle oturduğu yerden kalkıp aptal, tavşan dişli çocuğa doğru yürüdü.

Çocuğun ondan korktuğu bariz bir şekilde ortadaydı, ama yinede arkadaşlarının yanında bozuntuya vermedi. Lisa üzerine yürüdükçe Jungkook geriliyordu ve iki çocuğun da kaldırımın sonuna geldiklerinden haberleri yoktu.

"Bir daha Taehyung ile uğraşmayacaksın demedim mi ben sana?" Dedi Lisa küçük yumruklarını sinirle sıkarken.

"Bu seni ilgilendirmez." Jungkook korkuyla arkasına bakarak konuştuğunda Lisa kolundan tutup onu durdurdu.

"Taehyung'u ilgilendiren her şey beni de ilgilendirir." Dedi çok bilmiş bir şekilde. Taehyung apar topar yanlarına gittiğinde onları ayırmaya çalıştı ama kimsenin onu fark ettiği yoktu.

"Bırak beni, delisin sen!" Diye bağırdı Jungkook korkuyla. Arabalar hızla yolun üzerinde kayarken uğursuz korna seslerini duyduğu yoktu Lisa'nın.

"Ben deli falan değilim. Ama sen korkağın tekisin, bu korkaklığın yüzünden bir gün öleceksin." Dediğinde sıkı sıkı tuttuğu kolunu iterek onu serbest bırakırken, birazdan olacaklardan habersiz arkasını dönüp ilerledi.

Metanoia •TaeliceHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin