Dostluk Nedir?

41 1 0
                                    

Eminim hepimizin bir dostu vardır. Onunla ölüme bile giderim dediğiniz biri. Ama her insan dostunuz olamaz. Benim şuan dostum dediğim kişi iki gün sonra düşmanım olabilir. O yüzden bu gün sizlere doğru insanı nasıl anlarız onu anlatmak istiyorum. İlk olarak dostlarımız biz "A" dediğimiz anda devamını getirebilmeli, aynı şeyleri sevmeli, aynı şeyleri sevmemeliyiz aksi takdirde anlaşmazlığın karşısında güven ve saygı duvarları yıkılır. Sonrasında ona güvenip güvenemeyeceğinizi belirleyin. Eğer ona gerçekten güveniyorsanız o gerçek bir dost olabilir. Daha sonra etrafındaki insan tiplerine bakın. Ailesine, diğer arkadaşlarına, öğretmenlerle veya başka bir insanla kurduğu ilişkiye bakın. Çünkü etrafımızdaki insanlar bizim kişiliğimizin %75'ni belirler. Ve son olarak demek istediğim bir şey var. Aslında bu bir şey bile değil. Sadece kalbinize ve beyninize sorun "Onu hayatıma almalı mıyım?". Cevap "Evet" ise gerçekten , eğer içtenlikle ve güven hissi uyandırarak ise, o iyi bir dost olabilir. Ancak cevap "Hayır" veya "Emin değilim" ise kendinize zaman tanıyın. Neden böyle düşündüğünüzü araştırın. Hatta o insanla konuşmayı deneyin. Bahsedin ona. Neden seni hayatıma alamıyorum diye. Eğer yapbozun parçaları oturursa hayatınıza alın. Ama oturamazsa, bazı şeyler eksik kalıyorsa o insandan kırmamaya çalışarak uzaklaşın. Yollarınızı ayırın ve gerçek dostu aramaya devam edin. Dostlarım hiçbir zaman aceleci davranmayın. Çünkü güzel hiçbir şey planlı olmaz ^^. Sizi seviyorum dostlarım kendinize iyi bakın ^^.

Bir Kız Bir Gelişim Tahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon