20.Bölüm Hayali devam

1K 29 18
                                    

Selin ve Demir selinin sarhoş olduğu gece birlikte oldular ve sonrasında da bir kez birlikte oldular bilginize.
"-Gitme"
Bir kelime bir insanın canını nasıl bu kadar acıtabilirdi? Tek bir kelime nasıl bu kadar anlam yüklü olabilirdi?
Demir'e baktı Selin acıyla. Karşısında her daim güçlü duran adam gözyaşı döküyordu onun için. Ama o bu kez bencil olmayı tercih etmişti Demir'in ona yalan söylediğini düşünüyordu. Kendini aldatılmış gibi hissediyordu. Ama öyle olmadığını biliyordu fakat öfke ve aldatılmışlık hissi tüm vücudunu ele geçiriyordu. Daha fazla durmadı orada hiç birşey söylemeden terk etti evi çocuklarını da giderken bıraktı. Demir ise kahrolmuş gibiydi Selin giderken sadece izlemişti onu arkasından bakakalmıştı. Anlamıyordu Selin'in bu tavrını asla anlamıyordu ona yalan söylememişti sadece birşeyler saklamıştı söylemeye çalışmıştı da defalarca fakat Selin izin vermemişti şimdi onu suçlalaması Demir'e kafayı yedirtiyordu. Gitmişti Wendy çocuklarını ve Peter Pan'nı bırakıp gitmişti. Fakat Demir geri geliceğinden çok emindi çünkü listenin başındakilerini ona emanet etmişti ve Wenydsiz Peter pan düşünülemezdi. Yavaş afımlarla yukarı çıktı Selinin odasına girdi kokusunu hissedebileceği düşüncesiyle yatağına yattı Selin'in istediği oldu da o kokuyu hissetmiş ve gözyaşları içinde uyumuştu uyku onun birşeyleri unutmasına yardımcı oluyordu o annesi Nil hanım gittiğinde de çok uyumuştu Eylül onu terk ettiğinde de hatta annesi gittikten bir süre sonra ölen insanların bir daha asla uyanmadığını düşünüp verandanın korkuluklarından atlamıştı çocuk aklıyla tabii o mesafeden çimene düşünce ölmeyeceğini tahmin edememişti sadece ayağı incinmişti. Eylül gittiğinde ise hiç düşünmedi kendini öldürmeyi ama yine uyudu yine dünyaya kapattı kendini fakat Selin çok farklıydı onu tanıdığından beri az uyuyordu. Onunla geçireceği vakti uyku ile öldürmek istemiyordu. Selin ise aksi gibi sürekli bir uyku halindeydi. Ama Selin için uyku sorunlardan kaçma yöntemi değildi mutluysa daha rahat uyur ve enerjisi daha yüksek olurdu o yüzden mutluyken uyumayı çok severdi. İşte yine birbirine olan zıtlıklarını ortaya koydular Demir Selin'in kokusu ile hemen uyuya kalmış ve sabaha kadar Selin'in onu terketmesinden uzak kalmıştı. Selin ise sabaha kadar uyumayıp kızların başının etini yemiş sonrasında kızlar ne kadar vazgeçirmeye çalışsa da Demir ve Eylül'ün arasından çekilme kararı almıştı. Demir'den ve şirketten ayrılacaktı. Vedatın serada çektiği resmi giderken valizine koymuştu. Demir'e bakarak ağladı sabaha karşı ise çerçeveye sarılarak ağladı.
(➰)
Nihayet sabah olmuştu Selin de Demir'de şirkete gitmek için hazırlandılar. Demir Sakız'ın ÇiÇinin karamukun ve Mösyö Tosbağanın yemini verip evden çıktı. Selin ise istifasını hazırlayıp Ayda
'nın evinden çıktı. Şirkete gittiğinde Demir yoktu. İstifasının fotokopisini çıkarttı şirketler ne kadar bölünmüş olsa da hâlâ çalışanlar istifa veya CV lerini Demir'e vermek zorundaydı. Demir'in odasına girdi. Biraz bakındı odaya. İyi kötü bir sürü şey yaşamıştı burada kendini toparladı istifasını Demir'in masasına bıraktı. Tam çıkarken Demir'i gördü panikledi ve hemen odadan uzaklaştı. Demir ise Selin'in onunla konuşmak için odaya geldiğini düşünerek önce mutlu olsa da sonra Selin'in masasına gittiğini görünce yüzünü düşürdü. Karşılaşıcağı şeyden habersiz oda girdi. Masasında ki kağıdı fark etmesi çok uzun sürmedi. Selin'in istifasını vermesi onu çok üzmüş şaşırtmış ve kırmıştı onu Azmiyeyle odasına çağırttı.
(➰)
-Bu ne Selin ne demek istifamı veriyorum!
-Demir bey kendinize gelin şirketteyiz. Dedi Selin Demir'in tepki göstereceğini biliyor ama bu kadar kızıcağını tahmin etmiyodu baya kızmıştı ve gözlerinden okunuyordu kızgınlığı. Ama alta kalmayacaktı.
-Kabul edin gideyim daha fazla burada çalışmak istemiyorum .
-Hayır Selin HANIM kabul etmiyorum
İnatlaşıcaklardı baya belli bişiydi.
-Burak'ı devreye sokarım Demir bey yinede giderim buradan her gün eski erkek arkadaşım ve onun eski nişanlısına katlanmak zorunda değilim!
Eski erkek arkadaşım. Bu ağır gelmişti Demir'e çok ağır gelmişti hemde.
-Ne istiyosun Selin ne?! Gitmene izin vermicem neyini anlamıyosun!
-Ya sen bana iyi gelmiyosun asıl sen neyini anlamıyorsun Demir!
Artık çığır aşmış deli gibi kavga ediyorlardı dışarıdaki herkes meraktan deliye dönmüştü. Demir eline ilk geçirdiği şeye vurdu. Kalemlik hunharca ses çıkarıp yere düşerken dosyaları da dağıttı. Daha sonra Seline zarar vermeden omuzlarından tuttu.
-Ben zaten kime iyi geliyorum ki kime? Anneme kötü geldim sana kötü geldim çevreme kötü geldim. Gitmesi gereken sen değilsin selin.
İstifayı aldı parçalayarak yere attı. Sonra bir hışımla eve gidip valizini topladı. Selinine bir not yazdı ona iyi gelmediğini zaten düşünürken bir de Selinin ağzından duymak onu mahvetmişti. Havaalanına gitti.Biletini aldı Selinin gitmek istediği yere gidecekti Tibet'e. Bindi uçağa sonsuz dek gittiğini düşünerek gitti. Daha 3 ay önce Hoşbuldum İstanbul derken şimdi Hoşçakal İstanbul dedi. Kimseye haber vermemişti Vedatına bile. Özleyecekti Selin'i belki dedi belki bir gün tekrar severlerdi birbirlerini.
Selin'in cephesi de aynı mutsuzluktaydı Selin notu okumuş dizlerinin önüne çökerek ağlamaya başlamıştı. Akşama kadar hiç susmadan ağladı. Bir süre sonra ayda ve ibo onu merak ettiği için eve gelince açık veranda kapısından içeri girdiler selini o halde elinde bir kağıt parçasıyla görünce şaşırdılar sonra notu okuyunca Selinin kaybettiğini anladılar.Kızlar dahil herkes haksız buluyordu onu. En büyük travması annesinin onu terk etmesi olan bir adama bunları söylemek Demirin gidişini haklılaştırıyordu.
Hellö
Sea gençler.
Valla ben Demirciyim kuura bakmayın. Selin çok abarttı ve Demir'in annesinin gittiğini de biliyodu adamın bağlanma korkusu varken ona bağlandı selin hâlâ aralarından çekilicem diyor 🤦🏻‍♀️ ağlıcam mslxmdşxödş
Her neyse Devam edicek belki 2 belki 3 part yaparım bu seriyi bilginize
Ö💕P💕Ü💕L💕D💕Ü💕N💕Ü💕Z💕
Seldemli kalın
Allah'a emanetsiniz
Siz çook seviyorum. Satır arası yorumlarınızı ve votelerinizi eksik etmeyin lütfeeen🖤🌸

Kalbim kalbine sürgün!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin