20.bölümden devam part2

835 28 13
                                    

1 yıl 2 ay sonra.
(➰)
Demir gittiğinden beridir ilk kez bu kadar pozitif uyanmıştı. Sanki bu gün Demir gelicekmişte ona hiç kızmadan kocaman sarılıcak tutkula öpücek gibi. Gerçi her sabah bu his ile uyanıyordu da neyse. Demir'in gitmesi üzerinden tam tamına 1 yıl 2 ay geçmişti. Selin'e de Demir'e de işkenceler yaşatan 14 ay ama ikiside atlatmayı başardı içlerinde hâlâ büyük kasırgalar kopsa da alışmışlardı. Artık mutsuzluklarını kimse yokken evde yaşıyorlar dışarda ise yüzlerine kocaman bir antidepresan gülümsemesi konduruyorlardı. Böyle böyle kocaman bir 14 ay geçirmişlerdi. Ama özlem bugün bitiyordu. Demir Selin'e kavuşacağını biliyor bunun bilinci içerisinde kardeşinin düğününe gidiyordu. Çok şey değişmişti 14 ay içinde. İbo ve Ayda evlenmişti hatta bir oğulları olmuştu isminide Atlas koymuşlardı. İbo ne kadar ısrar etsede Demir Selin'in mutluluğunu bozmamak için gitmemişti düğünlerine aslında selini mutlu ediceğini bilse koşa koşa giderdi ama işte farklı düşünüyordu. Selinin ona kızgın olduğunu düşünüyordu suçlu hissediyordu kendini fakat  Selin hep kendini suçlamış asla Demir'i suçlu görmüyordu. Yani iki taraf da birbirini suçlarken hayatlarından dile kolay 14 ayı kaçırmışlardı. Bugün ise Vedat ve Merve evleniyordu evet Demir gidince Selin'e destek olmak için hep bir arada kalmış sonra ise birbirlerine aşık olmuşlardı. 3 gün sonra ise düğünleri vardı. Demir İbo ve Ayda'nın düğününe gitmesede Vedatın düğününde orda olmak istedi. Tabii bu işin bahanesiydi. Selini çok özlemiş ve yapması gereken bir iş vardı hisselerini devrettiği adam ile Selinin samimiyetini öğrenmiş ve hisselerin devrini almak için geri gelmişti. Ayrı kaldıkları süre boyunca her zaman selinin ne yaptığını biliyordu. Ne yer ne içer kiminle nerde neden konuşur hepsini. Zaten o adamla olan samimiyetinden de bu şekilde haberi olmuştu. Şimdi buna engel olması gerektiğini düşünerekden İstanbul'a geldi. İlk geldiğinde çıktığı tepeye çıktı ve yine yeniden aynı şeyi söyledi Hoşbuldum İstanbul.
(➰)
Bugün Merve'ye gelin hamamı yapacaklardı. Öğleden sonra olucağı için Ayda sabahtan hazırlıklar için Merve'ye gidecekti. Selin ise çok önemli bir proje için çalışması gerektiğinden öğleden sonra geliceğini söyledi. Atlas selinde duruyor asla ağlamıyordu Ayda bunu bildiğinden sabahdan Atlası seline bıraktı.
Selin'den
Ayda sabah Atlas'ı bana bıraktı birlikte şirkete gidecek oradan da İboya gidicektik. İbonun sabah ameliyatı olduğu için küçük prensi bana bıraktılar. Ayda ise Merve'nin gelin hamamı için yardıma gitti. Bende Atlas'ı bir şal yardımı ile kucağıma yerleştirdim. Kahve almak için Demirle sürekli gittiğimiz yere gittim Atlas'ta gezdiği için mutluydu. Kahveciye varınca badem sütlü kahvemi almak için beklerken hava çok güzeldi dedim kendi kendime biraz etrafa bakındım Demir ile oturduğumuz masaya alerjisi yüzünden bayıldığı anı geldi aklıma gülümsedim. Her gün yaşıyordum bunu her sabah Demir gibi kata çizerken ağlıyordum buraya gelip kahve içerken ağlıyodum evin her köşesinde onu görünce de ağlıyodum. Ama artık bunu yaşamak istemediğimi fark ettim kahvemi aldım bide horoz şekeri. Daha mesai saatine 20 dakika vardı bende kucağımda Atlasla bir masada oturdum. Konuştuk yani ben konuştum oda dinledi. Güldüm yavaş yavaş deliriyordum resmen kahvem bitince kalktım masadan arkamı döndüm sıra da biri dikkatimi çekmişti. Bi dakika nE?
(...)
Demir'den
Selin...
Ordaydı...
Karşımda...
bu kadar zor okacağını tahmin etmemiştim. Beni farkettiği an gözleri dolmuştu. Sonra başını iki yana salladı olamaz ya der gibi. Değişmişti zayıflamıştı askılı bluzundan köprücük kemikleri daha da belirgin gözüküyordu eakiden bu kadar değildi. Yüzü de küçülmüştü elmacık kemikleri belirginleşmişti. Yine çok güzeldi ama sağlıksız duruyordu hani üflesem uçucak gibi. Kucağındaki bebek de dikkatimi fena halde çekti. Esmerdi Selin gibi. Gözleri aksine kocamandı sevimliydi. Atlas olmalı diye düşündüm. Aydayı andırıyodu çünkü. Zaten selinin hayatında şu an kimse yok eğer olsa bilirdim diye düşündüm. Selin donup kalmıştı. Ona doğru bir adım attım geriledi. Gözlerini kırptı bir kaç kez bana doğru yaklaştı sonra da tepkisizdim tepkisizdi . Bir süre bana baktı konuşmaya çalışıyordu sanki ama ona fırsat vermeden adını fısıldadım usulca
-Selin.
-Demir... S-sen S-en ilk defa bu kadar gerçeksin.
-ne?
Yoksa annem gittiğinde gördüğüm gibi hayallerinde mi görüyordu beni.?
-Selin ben ben gerçeğim yemin ederim.
Parmağıyla dudaklarıma bastırdı.
-Bundan önce geldiğinde de böyle demiştin Demir ama sonra gittin.Ben ben uzun süredir... Gelmiyodun? Şimdi neden geldin ki ben seni ne güzel unutmuştum.
Ağlıyodu bağrıyodu herkes toplanmış bize bakıyor kucağındaki bebek ise Anlıyormuşcasına selini dinliyordu
-Selin seni çok özledim.
Dudakları uzun süredir almadığım bu tat öpmüştü beni demekki o kadar kızgın değil diye düşündüm.
Selin'den
O kadar gerçektin ki dayanamadım öptüm kim ne der korkusu yaşamadan öptüm doya doya öptüm sevgilim ben seni çok özledim. Hayali ilk kez bu kadar gerçekti. Bende dayanamayıp öptüm dışardan bakılınca deli gibi durduğumu biliyorum ama olsun. Hayali Demirden ayrıldığımı düşündüm hep böyle oluyor ayrılınca dudaklarından gidiyordu. Ama bu kez gitmemişti. Etraftaki insanların söylenmelerini duydum.
-Gençlik bitmiş ayol
-Yol ortasında mı yapılır bu iş git başka yerde öp öpceksen hadi bize ayıp görmüyosun kucağındaki çocuktan utan.
-Ay bu yeni nesil hep böyle biz böylemiydik bunlar anca yiyişme derdide. Şaşkınlıkla Demire döndüm. Burda mıydı gerçekten hayal değil miydi yani?
-Sen gerçek misin?
-Selin ben burdayım ben ben gerçeğim.
Etrafımızdaki kalabalığa döndüm.
-SİZ BU ADAMI GÖRÜYO MUSUNUZ?
-Kızım adamı öptün iyice manyadın mı? Karşında ya oğlum sende yakışıklı çocuksun bundan bide çocuk mu yaptın deli ayol bu.
Kulak asmadım teyzeye.
Demire döndüm vay be gerçekten burdaydı demek mutluluktan ağzım kulaklarıma varmıştı. Ama o yine somurtkan bi insan hiç mi değişmez ya. Neyse selin kendine gel. Demire hiç bişey söylemedim. Atlas ile birlikte hemen oradan uzaklaştım o ise arkamdan bana baktı bi süre.
)➰➰➰(
Aradan üç gün geçmişti Demir Fermandan hisselerin geri devrini almış ve şirkete geri dönmüştü. Çok konuşmasak da sert bir şekilde yüzleşmiş sonra da zamana bırakmaya karar vermiştik. Bu gece ise Merve ve Vedatın düğünü vardı. Gelin odasında Merve'yi övüyorduk. Çok güzel bir gelin olmuştu.
-Ay mervoşum çok güzel oldu yaa
-Evet boncuk yakıyosun
-Ayy canlarım ya sizde çok güzelsiniz.
Mutluydu aslında bende çok mutluydum. Şu an konuşmuyor da olsak o burdaydı. Yanımda.
:)(:
Düğünden sonra merve ve vedatı uğurladık eve doğru yola çıkarken Ferman beni eve bırakmayı teklif etti. Demir ise kızgın bir şekilde ben bırakırım deyip emir verdi bende ne kadar inatlaşsam da şu an arabasında kavga ediyoruz.
- Ya ben zaten niye senle geldisem keşke Fermanla gitseydim.
- O adamla görüşmene izin vermiyorum Selin
-Allah Allah nesin sen son halife mi? Ayrıca sana sorduğumu hatırlamıyorum zaten sen benim neyimsin ki?
Arabayı durdurdu. Denizin karşısında dikilmeye başladı bende gaza geldim tabii
-Konuşuyodu-
Kolumdan tuttu dudaklarıma yapıştı bir süre sertce öpüştük sora ayrıldık
-Sen benimsin benimlesin Selin sikerim zamanı daha ne kadar beklicez.
Bir şey söylemedim hareketini çaldım kolundan tuttum ve sertce öptüm
-Zaman hiçbir yarayı kapatmaz Demir sadece alışırsın ve ben sensizliğe alışmak istemiyorum.
(➰➰➰➰➰➰➰)
-Selin daha çıkmadı mı?
-Demir.
Titreyen sesimle dışarı çıktım.Demir aşağıdaydı merakla testin sonucunu bekliyordu.
-Demiiiiiiiir!
-Selin çıktı mı?
-Evet Peter pan evet
Meraklı ve umutlu gözlerle baktı gözlerime
-Ben hamileyiiiiim

 -Demiiiiiiiir! -Selin çıktı mı?-Evet Peter pan evet Meraklı ve umutlu gözlerle baktı gözlerime -Ben hamileyiiiiim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

)💕💕💕💕(
-Niil Atlaas Mavii hadi ama.
-Geldik anne ya bi oyun oynatmadınız Merve teyzem ayrı Ayda teyzem ayrı bizi bi salın ya
-Bana bak Nil hanım Seni gıdıklarım düzgün konuş benle!
-Gıdıklasana teyze ya Nil tıpkı Demir amcam gibi suratsız
-Mavi!
-Anne ya babam sürekli Maviciğim haberin olsun Demir amcan çok suratsız diyor dilime şey etmiş.
-Ahahahah ne etmiş maviş?
-Nil bak söylerim Atlas abime seni gıdıklar.
-Atlas abin bana kıyamz cnm.
Herkes güldü çocuklarının bu haline acı geride kalmıştı. Herkes çok mutluydu. Kocaman bir aile olmuşlar ve ufak tefek şeyler dışında hiç üzülmemişlerdi. Ve şimdi de bütün herkes pikniğe gelmişti. Leyla teyze ve Muharrem usta evlenmişti. Firuze teyzeylede Bülent bey (Sorry lecşöeixksxlöd)
Merve ve vedatın bir kızları olmuştu Mavi. Atlas büyümüş Ayda ise 5 aylık hamileydi. Selin ve Demir'in ise Önce Nil adında çok güzel bir kızları daha sonra da Emir Deniz adında bir oğulları olmuştu. Emir Deniz daha 4 aylık Nil ise 9 yaşında kocaman bir abla olmuştu. Hayat sunduğu onca acıya sabredenler için harika bir ödül olmuştu.
1259 kelime
Hellöö naber?
Nasıl buldunuz bölümü valla benim içinme sindi. Yorumlara diğer hayali sahnenin hangi bölümden devam etmesini istediğinizi yazarsınız mı lütfeeen?
SelDemi mutlu görmek istiyorum.
Sağlıklı kalın
Allah'a emanetsiniz
Bir hayalin sonuna geldik başka hayallerde görüşmek üzere. 
Dizye acil bebek istiyorum yaa sldmdşdmdl

Kalbim kalbine sürgün!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin