Top : Namjoon
Bottom: Jin__________________________________
"Apa?" Jin terkejut mendengar kata-kata daripada Taehyung, kawannya itu.
"Tak kira. Kau kena buat juga dare ni. Kalau kau tak buat, kau jadi slave kitaorang selama sebulan. Hah, camne?" Kening Taehyung ternaik. Taehyung tersenyum sinis ke arah Jin.
Jin mendengus kasar.
"Kau buat jelah dare ni, Jin." Jungkook bersuara dan menyokong dare yang diberi oleh Taehyung itu.
"Hah, betul tu." Hoseok dan Jimin serentak menyokong kata-kata Jungkook.
"Goda budak bijak tu? Kau dah gila ke apa? Kau pikir aku ni apa? Gigolo?" Jin mengetap bibirnya apabila Jungkook, Jimin, Hoseok dan Taehyung serentak mengangguk, mengiyakan persoalannya itu.
"Dah lama hidup? Nak rasa kematian tak?" Soal Jin geram.
Taehyung dan yang lain hanya ketawa.
"Buat sahajalah Jin. Bukan aku suruh kau rogol dia pun. Goda je. Macan perempuan. Lagipun dia bukan ada nafsu kat kau," kata Taehyung.
Jin terdiam.
"Bila kau dah jumpa dia, cepat-cepat kau on call ngan aku. Aku nak tahu jugak camne kau goda budak bijak tu. Hahaha!"
"Taehyung, aku rasa kau nak mati awal ni. Meh, aku bunuh kau sekarang jugak!"
⚠⚠⚠
Jin memandang Namjoon yang sedang mengulang kaji pelajaran di library seorang diri dari jauh. Hanya Namjoon seorang sahaja yang berada di dalam library memandang waktu persekolahan sudah tamat.
Pengawas perpustakaan? Dah pupus agaknya.
Nampaknya inilah peluang Jin untuk menyelesaikan dare Taehyung. Jin lantas mengeluarkan telefonnya lalu mendail nombor telefon Taehyung.
Kini, Jin sedang on call dengan Taehyung. Jin memasukkan telefonnnya kembali ke dalam poket.
Yalah, takkan nak buat dare kena petang phone pulak? Kantoi lah nanti.
Tanpa rasa malu, Jin terus duduk di sebelah Namjoon. Namjoon yang perasan akan kehadiran Jin, terkejut. Cermin matanya yang hampir terjatuh, dibetulkan.
"Erk... Jin..." Namjoon memandang hairan ke arah rakan sekelasnya, Jin.
"Hai, Namjoon! You belajar apa tu? I nak join boleh?" Jin muka melaksanakan darenya. Dia mengambil sebuah buku latihan yang sudah terbuka dan cuba menjawabnya.
Soalan pembiakan.
"Erk... Namjoon... a... apa fu... fungsi tiub falo..." tergagap-gagap mulut Jin ingin menanyakan soalan kepada Namjoon.
"Ini jawapannya," Namjoon menunjukkan jawapan bagi soalan Jin di dalam buku latihan tersebut. Jin hanya mengangguk faham.
"Hmm..." entah apa yang merasuk Jin sampai Jin rasa rajin nak belajar dengan Namjoon hari ini. Mujurlah dia baru teringat niat dia bersama Namjoon.
"Namjoon oppa..." panggil Jin manja sambil mengusap paha Namjoon.
Namjoon yang sedang membuat latihan, terkejut dengan tindakan Jin yang tiba-tiba itu.
"Jin, kau dah kenapa?"
"I nak you boleh? Hehehe..." Jin membuat muka comel.
Ini nak goda ke nak kena rogol Jin woi. Bisik hati Jin. Menyesal pulak dia tanya soalan itu pada Namjoon.