Top : Jungkook
Bottom : Taehyung_________________________________
Taehyung mengikut langkah Jungkook menuju ke sebuah rumah lama dari jauh. Dari dulu lagi dia ingin siasat tentang Jungkook. Dia selalu curiga akan segala perbuatan Jungkook sejak akhir-akhir ini.
Walaupun Jungkook adalah kawan baiknya, namun tidak kesemua masalah Jungkook ceritakan kepadanya. Taehyung ada juga suruh dan meminta Jungkook menceritakan masalahnya kepadanya namun, Jungkook hanya mendiamkan diri dan cuba menjauhkan dirinya daripada Taehyung sejak akhir-akhir ini.
Taehyung menyembunyikan dirinya disebalik semak. Dia memandang kelibat Jungkook yang sudah hilang. Taehyung mengeluh berat. Nampaknya dia sudah terlepas.
Baru sahaja Taehyung ingin keluar dari semak itu, kepalanya dipukul kuat dengan kayu menyebabkan pandangannya terus menjadi gelap gelita.
⚠⚠⚠
Taehyung membuka matanya perlahan-lahan. Terasa kepalanya terlalu berat. Tubuhnya pula terasa sejuk. Dia memandang sekeliling. Serta-merta matanya membulat.
"Apa ni?!" Taehyung terkejut melihat keadaannya. Tiada seurat benang pun pada tubuhnya. Kedua-dua tangannya pula diikat. Kakinya juga diikat secara kangkang. Dan, ada satu mesin di hadapannya.
BDSM machine. (Sesape yang tak tahu machine ni boleh search Google. Author x sanggup nk ss hehehe)
"Jungkook?" Taehyung memandang takut ke arah Jungkook yang baru sahaja masuk ke dalam bilik ini.
Jungkook tersenyum sinis melihat wajah ketakutan Taehyung.
"Kenapa kau suka sangat nak ikut aku? Kenapa kau suka sangat nak tahu masalah aku? Kau tak boleh ke bagi aku alone? Hmm?" Jungkook yang sudah tahu niat Taehyung dan perasan akan perbuatan Taehyung selama ini, memandang Taehyung sinis. Tubuh Taehyung yang tidak berbaju itu telah berjaya membuatkan nafsunya naik. Cuma dia hanya menahan sahaja nafsunya agar dia dapat 'ajar' Taehyung sepuasnya hari ini.
"Aku... cuma nak tolong kau..." kata Taehyung, ketakutan.
"Kau nak tolong aku? Kau nak tahu masalah aku?" Jungkook berjalan menghampiri Taehyung. Leher Taehyung dicengkam kemas.
"Masalah aku adalah kau. Aku suka kau, Taehyung. Aku cuma nak buang perasaan songsang aku selama ni." Jungkook melepaskan cengkamannya lalu memasang cock ring pada dick Taehyung.
"Dan, nampaknya kau boleh tolong aku. Kau boleh main dengan machine kesayangan aku sepuasnya hari ini." Jungkook tersenyum sinis. Dia mengambil batang dekat machine itu (author tak tahu lah apa nama benda alah tu pandai ii lah reader phm) lalu dimasukkan ke dalam hole Taehyung.
Taehyung menjerit kesakitan.
"Jungkook, keluarkan! Sakit!" Raung Taehyung. Dia mahu pergi dari situ namun, tangan dan kakinya sudah diikat.
"Mainlah ngan dia jap. Aku nak buat sesuatu kat atas sana. Berseronoklah," kata Jungkook lalu menekankan suis pada machine itu. Automatic batang itu bergerak keluar masuk ke dalam hole Taehyung dengan laju.
Dahi Taehyung berkerut menahan rasa sakit.
"Jungkook! Jungkook!!!" Jerit Taehyung sehingga kelibat Jungkook hilang. Taehyung mendesah kuat. Sudahlah cock ring terpasang pada dicknya. Dicknya sudah terasa sakit. Holenya pula terasa terkoyak teruk.
Buat masa ini, Taehyung hanya mampu menahan rasa sakit sehingga Jungkook kembali ke bilik ini.
⚠⚠⚠