(Luna)
A séta közben Izuku és Bakugo közt vágni lehetett volna a levegőt hisz annyira nagy volt a feszültség. Mikor Izuku megpróbált hozzám szólni Bakugo azonnal valamilyen módon mindig fenyegetni kezdte. Aztán megpróbáltam oldani a feszkót.
-Öhm... És ti hova jelentkeztetek?- kérdeztem idegesen.
-Én a legjobb Akadémiára a U.A-be. Ahova maga All Might is járt.-mondta Bakugo.
Most legszívesebben sikoltoztam volna, meg ugrándoztam volna örömömben. De inkább megtartottam a hidegvérűségemet nehogy félre értse.
-Te Izuku hova mész?- kiváncsiskodtam.
-Nos hát... én is oda jelentkeztem .- mondta remegve.
Gyerekek én itt már annyira boldog voltam, hogy észre se vettem, hogy mi is történik körülöttem. Bakugo neki lökte egy falnak Izukut. A földre vissza hozott Izuku ijedsége és jaj veszélykelése hozott vissza.
-Deku, hogy merészelsz oda jelentkezni. Még képességed sincs.-ordította Bakugo.
-De...de Kacchan .... Én... én...-próbált magyarázkodni Izuku.
Gyorsan oda ugrottam és pajzsot álltam. Bakugo meglepődött, de abba is hagyta Izuku szekálását. És zsebre tett kézzel arréb állt.
(Bakugo)
Mi van ezzel a lánnyal? Mindig Deku segítségére siet ha bárki is bántaná. Lehet, hogy belé van zúgva? Nem! Nem! Katsuki szedd össze magad, egy ilyen gyönyörű és tehetséges lány miért is szeretne bele egy ilyen szerencsétlenbe mint Deku?Hát nem látja, hogy oda vagyok érte? Mióta megláttam az ovi első napján teljesen bele estem és még azóta is tart. De nem merem elmondani mert félek, hogy ő nem érez így.
-És te Luna hova jelentkeztél?-kérdeztem.
-Hát én is a U.A-be jelentkeztem.-mondta remegő hangon.
Itt azt hittem fel kiáltok az örömtől és pont nem érdekelt Deku, hogy ő is oda jelentkezik mert úgysem vennék fel hisz nincs képessége. Szegény Luna lehet, hogy megijedt, hogy őt is le oltom. Nos sajnos én haza értem. De szerencsére Luna és Deku csak pár házzal odébb laknak. Bár ilyenkor a félelem és az ideg is elfog, hogy mi is van köztük, hogy mit csinálnak ha nem látom őket. Bár elvileg Lunát csak be fogadták Dekuék de ki tudja.
YOU ARE READING
Hősakadémia
FanfictionSziasztok! Ez egy "My hero academia"-s fanfiction lesz. A fő történetet nagyon kis részletekben fogja követni. De törekszem a "fan" részét úgymond előbbre hozni. Remélem élvezhető lesz. Kérlek a helyesírási hibákat és egyéb hibákat tekintsétek e...