0.1

1.1K 157 84
                                    

Hyunjin sabahın ışıklarıyla gözlerini açmıştı. Yine berbat bir güne hazırlanıyordu. Okuldan nefret ediyordu. Ama nedeni diğer gençler gibi dersler ve öğrentmenler yüzünden degildi. O okuldaki öğrenciler yüzünden nefret ediyordu. Tabikide okulda normal öğrenciler vardı. Ama hyunjin konuşmak için fazla pısırıktı.

Giyinip evden çıktı. Okula titreyerek girmişti. Hızlı adımlarla sınıfa girdi ve hemen sırasına oturdu. Içinden hocanın gelmesi için dua ediyordu. Sonra koridordan bir çocuk bağırarak geldi.

Jisung:hocaaa geliiyoooorrrrrr

Hoca bir öğrenciyle sınıfa girdi. Benden kısa,diş telli bir oğlandı. Büyük ihtimalle benden küçüktü. Yüzünden asla eksik olmayan bir gülümsemesi vardı.

Jeongin:"merhaba adım jeongin umarım iyi anlaşırız"

Sonra jeongin oturmak için boş yerlere bakınca gülerek yanıma geldi. Açıkça konuşmak gerekirse şaşırmıştım,sınıftaki çoğu kişide şaşırmıştı.

Fısıltıların bağzılarını doğal olarak duyuyordum.

"Şu yeni gelen çocuk ilk günden hyunjinin yanına oturdu çok şansız"

Jisung:neden bu çocukla uğraşıyorsunuz sanki ananızı öldürdü

"Sen anlamazsın veled şimdi sus"

Belirli bir süre sonra zil çaldı,herkes basketbol oynamaya veya kantine inmişti.

Bu sefer artık biriyle tanışmam gerektiğini düşündüm. Yeni gelen çocuğa dönünce eliyle dur işareti yaptı.ve gülerek konuşmaya başladı.

Jeongin:seni tanıyorum hyunjin ve sende beni tanıyorsun.

Hyunjin anlamadığını belirticek bakışlar atarken jeongin konuşmaya devam etti

"ben senin dilek hakkınım hyunjin"

Right Of Wish-hyunin ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin