Sbohem Ariano

245 17 2
                                    

Ari

Ráno jsem se vzbudila tak akorát. Ani brzy, ani pozdě. Luna ještě spala tak jsem jí nechala a šla do koupelny. Vyčistila jsem si zuby, dala jsem si lehkou sprchu, učesala si vlasy a oblékla se. Když jsem vyšla z koupelny, tak už byla Luna konečně vzhůru. ,,Ahoj Ari!" ,,Ahoj Lun!"
,,V kolik jsi stávala" Zeptala se mě Luna ,, V 7:00, proč to potřebuješ vědět?" ,,No jen že za chvíli začíná snídaně. Počkáš na mě než se sebou něco udělám?" ,,Jo jo jasně ale pospěš si už mám hlad!"

Sedla jsem si na postel a přemýšlela o tom jestli najdu nějaké kamarády třeba z Nebelvíru či Mrzimoru. Slyšela jsem že do Nebelvíru se dostal Harry Potter aneb chlapec který přežil. Možná by se se mnou i bavil kdyby si ho Draco proti sobě tak trochu nepoštval.

Nabídnul mu že ho přibere do své party, což Potter nechtěl, z toho se stalo to že jsou něco jako rivalové.

A já jsem Malfoyová, takže prostě nevím jestli by se se mnou bavil. Spíš bych se ale bavila s tou kudrnovlasou nebelvírkou než-li s ním. A vím taky s kým bych se nebavila. S tím klukem jak ho Draco nazval krvezrádcem. Myslím si že se jmenoval Weasley nebo nějak tak.

,,Ari?"
,,Ariano haló!!!"
,, Země volá Arianu!!!!"

,,Jé! Promiň Luno, trochu jsem se zamyslela."
Aha no, já jen žes nereagovala." Řekla Luna.

,,Aha to se moc omlouvám. Nepůjdeme teď na snídani?" Navrhla jsem.
,,OK" Řekla jednoduše Luna a vyběhly jsme z pokoje.

Už jsme seděly naproti sobě na snídani, poklidně jedly když Luna řekla ,,Co sem Theo pořád čumí?" Otočila jsem se a můj pohled se střetl s jeho.

Chvíli jsem si myslela že mě chce zhypnotizovat nebo co, ale pak své oči trochu odvrátil. Nevěděla jsem co si myslet o tom jak na mě kouká.

Nechal jsem to být, dosnídala jsem a řekla ,,Lun jdeme?",, Jojo jasně, už jdu." Řekla Lun a šla za mnou.

Když jsme došli na pokoj, připravily jsme si věci na dnešní vyučování. První hodina byly kouzelné formule s Kratiknotem, druhá bylo přeměňování, třetí bylinkářství a čtvrtá Lektvary.

Už jsem chtěla odejít když na okýnko zaťukala sovička. Poznala jsem ji, byla to rodinná sova Bianca! Ale co by mi rodiče chtěli říct? Otevřela jsem Biance okno a ona mi předala dopis a přátelský mě klovla. Já ji pohladila a dala malou dobrůtku. Bianca potom roztáhla křídla a odlétá.

Sedla jsem si na postel a otevřela dopis v němž stálo:

Drahá Ariano,
Víme že vždy ti každý říkal Ariano, ale to je až tvé druhé jméno. Brumbál nám psal, že je zmatený z toho že ti říkají druhým jménem a proto bychom tě poprosili jestli bys nezvážila to aby ti začali říkat Lilyan. Oznamujeme ti to co nejdříve, aby sis mohla ty i tví kamarádi lépe zvykat. Prosím odepiš jestli ti to nevadí a jestli to přijímáš.
Užívej si Bradavice,
Tvá matka Ariana

,,Aha tak takhle to je!" Řekla jsem nahlas. ,,A co jako takhle je?" Řekla Lun.
,,No víš já mám dvě jména Lilyan Ariana Malfoyová a vždy mi všichni říkali Ariano a ne Lily ale Brumbálovi se to pletlo tak rodiče poprosil abych si nechala říkat Lilyan nebo Lily."

,,A co na to říkáš? Nevadí ti že budeš Lily a ne Ariana?"
,,No nevadí jen si budete muset na mé nové jméno zvyknout a hlavně já si budu muset zvyknout." Řekla jsem a pak jen dodala ,,Teď už ale musíme na kouzelné formule. " ,,Tak jdeme!" Zavelela Luna a vydali jsme se na kouzelné formule.

Tak jsem znovu po dlouhé době vydala novou kapitolu😥. Omlouvám se ale mám plno věcí na práci a na psaní jaksi není čas.
Doufám že se vám kapitola líbí a je upozorňuji v příštích kapitolách budu psát trochu jinak přímou řeč tak doufám že vám to bude dávat smysl💙.

EliLily🌺

The Wise Malfoy |POZASTAVENO|Kde žijí příběhy. Začni objevovat