Mrcha Cho

166 15 4
                                    

Theo

S Lily v náručí jsem se vydal směrem k havraspárské věži. Koukal jsem se na ni. Je krásná když spí. Už jsem stál před havraspárskou věží když mi něco došlo. Vždyť já neznám heslo! No nic, odnesu ji do naší ložnice do zmijozelu. Tak jsem od
věže Havraspáru zamířil do našeho temného sklepení. Před vchodem do Zmijozelu jsem pronesl heslo. ,,Sanguinis pura'' a pak jsem vešel dovnitř a razil si to po schodech do naší ložnice, kterou obývám ještě s Blaisem a Dracem. Craba a Goyla dali naštěstí jinam, s nimi bych to asi nepřežil. Když jsem vyšel po schodech, otevřel jsem dveře a položil Lily na mou postel. Potichu jsem si k ní přisedl a pohladil jí po tváři. ,,Lilynko probuď se. Je teprve poledne a to není čas na spaní." Lily sebou ani nehla. ,,Tak když to nepůjde po dobrém..." řekl jsem spíš sám pro sebe a začal Lily lechtat. ,,Ne Theo nech toho! pusť mě už! To lechtá! Nenene nedělej to!" křičela Lily. ,,Jen když řekneš kouzelné slůvko." ,,Wingardium Leviosa? A už mě nelechtej" ,,No Lily já myslel prosím, ale to nevadí." řekl jsem a pustil ji.

"Stíháme ještě nějakou hodinu?" zeptala se Lily. "No myslím, že bychom mohli stihnout konec lektvarů..." jen jsem to dořekl a Lily vystartovala z našeho pokoje a rychle se vydala do učebny v níž jsme měli lektvary. A já běžel samozřejmě hned za ní.
Dohnal jsem ji až u dveří do učebny, takže tam nechtěla jít sama. "Mám zaklepat?" zeptal jsem se a ona na mě jemně kývla.

Zaklepal jsem a ozvalo se "vstupte". Tak jsem otevřel dveře a společně s Lily vstoupil. "Tak přece jen jste ještě přišli. Výborně posaďte se na svá místa a poslouchejte výklad k lektvaru který si připravíte příště."

Sice jsem Snapeův výklad poslouchal ale myslel jsem na něco úplně jiného. Teda spíš někoho jiného. Ano asi každému dojde, že myslím na Lily. Na ty její hnědé vlasy, na ty oči s barvou karamelu, čokolády a oříšků a na její úsměv, který rozzáří mi den. "Hodina končí tak jděte!" zaslechl jsem Snapea a začal si balit věci. Když jsem se rozhlédl po učebně, Lily ani Luna tu už nebyli a tak jsem vyšel z učebny a vydal se na naší kolej.

Lily

Po lektvarech jsem se s Lunou vydala na oběd i když já už jsem jedla. Luna to snědla rychlostí světla, a tak jsme se mohli odebrat do naší havraspárské věže.
"Takže Luno jak sis užila náš první den vyučování?" "Jako jo bylo to v pohodě. A ty?" "Já taky dobrý." "Hele Lils promiň, že se na to ptám, ale nebalí tě můj bratr?" "No asi bych normálně řekla né co blázníš, ale ty bys ze mě stejně pravdu dostala tak ti to řeknu na rovinu. Ano myslím si to, že mě balí a popravdě Theo se mi taky celkem líbí."

"Lilyanko, ne že bych ti to nepřála jen ti musím říct že Theo se před tebou zatím jako blbeček nechová, ale brzy bys to poznala. To je jen taková malá rada, měla by ses rozhodnout sama, ale já ti to říkám pro tvé štěstí, ne pro mé.
"Takže mi vlastně radíš abych si s tvým bratrem nezačínala jestli to správně chápu." řekla jsem Luně. "Ano chápeš to naprosto správně!" řekla Luna.

Najednou se ozvalo zaklepání. ,,Dále!" doslova zařvala Luna. Pomalu se otevřely dveře a vstoupily dvě dívky. ,,Ahoj Elo, ahoj Mio co se děje?" ,,No nás Cho vykopla z pokoje, že prý u ní budou dvojčata Mariett a Heriett Luisonovy a že tam budou už napořád." sdělila nám Mia ,,A tak jsme se přišly zeptat jestli bychom mohli pokoj sdílet s vámi." dokončila to Ela.

,,Já myslím, že určitě můžete! Co myslíš Lun?" ,,Jasně že můžete! Támhle jsou dvě volné postele tak si tam dejte věci." usmály jsme se na ně a Mia řekla: ,,Díky moc jste super!" a Lun hned odpověděla ,,Není za co."

Holky si dali věci k postelím a pak jsme si chvíli povídali.

Ahojky všichni!
možná by vás zajímalo, jestli někdo představuje postavy v mém příběhu tak vám můžu říct že ano😃.
A tady to je:

Lilyan Ariana Malfoy - Já EliLily12
Luna Sofia Nott - Laluny
Ela Miriam Smith - owlmyname
Mia Lilyen Granger - Barcik_1208
Carrie Gillian Weasley -
Maia Black - Maria_Eliss
Abigail Rosier/Granger - danyjanochova
Lyra Tonks/Malfoy - Lyrunkaisbest
Annabeth King - AnnabethLisaBFF
Lisa Wellington - LisaAnnabethBFF
Catherine Riddle - Dark_Night_Mlp
Naofumi Star - Naofumi_Zack_Star

Doufám, že se vám příběh líbí.
Lily🌺

The Wise Malfoy |POZASTAVENO|Kde žijí příběhy. Začni objevovat