nine

16 4 1
                                    

Tae pov's

"Weh korang jom kita join dongsaeng aku mengembara!! Dia nak pergi ca–"

"Dongsaeng? Taera ke? "Tanya jungkook dengan nada yang ceria.

"Haah Taera asal? "Tanya taehyung kepada jungkook kembali. Setelah mendengarkan hal yang demikian jungkook terus berdiri lantas menjerit kegembiraan.

Kami aka bangtan memandang ke arah jungkook dengan pelik.

'Asal lak budak ni terencat ke?'

" Jungkook!!! dah la tu....V sambung balik apa ko nak cakap tadi"kata jin aka eomma bangtan.

"Ouh..... hah dongsaeng aku nak cari kucing dia alang-alang tu boleh la jalan-jalan"sambung taehyung setelah jungkook diam kerana dimarahi jin.

"Eleh cari kucing je pon.kecoh Ah"

"Kucing pon nak cari? Penting sangat ke? "

"Aku taknak ikot aku nak tido"

"Chim nak ikot! Chim nak ikot! "

"Kucing? Nora ke? "Tanya jungkook

"Haah mane ko tahu? "Jungkook mula cuak.

"Errr... Aku teka je.. Heheh"

"Iyeke? Aku tak caya Ah.... Mesti ko stalk taera an? "Tuduh taehyung melulu.

"Eh mane ade"sangkal jungkook pula.

"Hah?! Apa?!! Jungkook stalk taera?! " jerit mereka berlima bersama membuatkan dorm itu bingit dengan suara mereka.

"Aish mane ade...kookie tak stalk dia la...." keluh jungkook pasrah sambil melihat muka hyungnya.

Tiba-tiba loceng dorm mereka berbunyi. Mereka bertujuh diam tidak mengeluarkan sebarang suara... Terkejut mungkin?













ⓣⓑⓒ

kucing ft JJKWhere stories live. Discover now