Taera pov's
Aku menekan loceng dorm bangtan banyak kali tapi takde orang pon yang membuka pintunya.... Penat aku dok tekan loceng ni.
'Lamanya diorang ni ade orang ke tak ni? '
"HAHAHHAHAHAHAHAH"
'Ish diorang ni lupe nak buka pintu ke apa? '
Tiba-tiba aku ternampak kelibat Nora dihadapan aku ingin mengejarnya akan tetapi pintu dorm itu dibuka terlebih dahulu membuatkan aku membatalkan niat untuk mengejar Nora akan tetapi menyebabkan aku tersentak lalu melatah.
"Ohmakkakuijo"
Taehyung pov's
"Weh aku rasa taera dah sampai so korang sume kena ikut eh"
"Alaaaa kene ikut ke aku malas Ah kita kan cuti... Kucing tu tak penting pon... "
"Yah min yoongi kau kena ikut kalau tak aku potong kepala kumamon kau tuh" kata jin mengugut suga agar ikut serta mencari Nora
"Alaaa mana aci... Main ugut.... "Kata suga dengan nada meleret lalu mencebik... Sensetif bebenor dia pabila nama kumamon disebut.
"Hah apa buat mulut cam tu? Nak suruh aku tarik ke biar jadi macam itik? "
"HAHAHHAHAHAHAHAHAH"terletus ketawa mereka semua apabila mulut suga semakin memuncung.
Bunyi loceng berhenti dengan serta merta mengingatkan mereka tentang pintu yang belum dibuka.
Jin membuka langkah ke pintu lalu nembuka pintu menyebabkan taera tersentak lalu melatah menyebabkan jin terkejut.
"Ohmakkakuijo"
ⓣⓑⓒ
YOU ARE READING
kucing ft JJK
Fanfictionkisah seorang budak perempuan yang sangat sayang kepada kucingnya Pada suatu hari kucingnya hilang entah ke mana. Apa yang akan dilakukannya? Cover by @its_sfaa