Taera pov's
Sebaik sahaja aku masuk ke dalam dorm mereka... Aku terkejut melihat keadaan dorm mereka yang amatlah bersepah.
Jungkook, jimin, serta taehyung dengan relaxnya berbaring di atas lantai.
Hosoek dan yoongi pula berbaring dengan keadaan badan di atas lantai, kaki di atas sofa.
Namjoon sahaja yang duduk dalam keadaan yang baik baik.
Mereka yang menyedari kewujudan aku cepat cepat bagun untuk mengemas dorm mereka.
Aku berjalan ke arah sofa masih lagi terkejut melihat keadaan oppa kesayangan aku begitu. Aku cakap kat eomma satgi baru ko tahu...
"Errr aku duduk kat sini korang kemas la apa yang patut.. Berus gigi jangan lupa bawa pula" perli ku lalu melihat ke arah mereka sambil tersengih.
Mereka membalas sengihanku lalu sambung mengemas.
Aku membuka fonku lalu menekan aplikasi instagram... Scroll punya scroll keluar gambar bts... Cehh bts... Podah....fake sumenya... Dalam gambar ke main hensem cuba pergi dorm mereka ehem ehem tak nak sebut..
"Ehem... Kitorang dah siap" deheman seseorang membuatkan aku mengangkat kepala melihat ke arah mereka.
"Ahhh duduk la dulu aku nak cakap something"kataku mempelawa mereka untuk duduk dahulu tak mahu tergesa-gesa.. Kesian aku melihat ke arah mereka tercungap-cungap mencari nafas.. Letih mengemas.
Mereka duduk di lantai membentuk bulatan aku turun duduk sekali bersama dengan mereka.
"Emmm sori Ah kacau korang nak bercuti...aku ingat nak pegi sensorang tapi si taehyung tu nak ikot... Heheheh sori tau"
"Eh takapa chim sanggup eheh"kata jimin mendapat jelingan dari mereka berenam aku hanya ketawa.
ⓣⓑⓒ
YOU ARE READING
kucing ft JJK
Fanfictionkisah seorang budak perempuan yang sangat sayang kepada kucingnya Pada suatu hari kucingnya hilang entah ke mana. Apa yang akan dilakukannya? Cover by @its_sfaa