Virtuologija-Istinoljubivost, ultimativna vrlina

4 0 0
                                    

Istinoljubivost, kao sto naslov kaze, smatram ultimativnom vrlinom. Vrlinom iz koje proisticu sve ostale.
Znam za dva nacina posmatranja ove vrline, i obe dovode do istih zakljucaka.

Ukoliko neko tezi istini u smislu na koji su vecina ljudi pomislili, on ce, ako mu podje za rukom, shvatiti neke cinjenice i sa sobom sklopiti neke tacne sporazume u vezi sa tim.
On (npr.) nece mrzeti i osudjivati jer ce znati da iza svacijeg negativnog ponasanja lezi neki skriveni bol i povreda. Svakako je ovaj nacin dobar, ali osecam zelju da vam saopstim da nije kompletan. Vidite, cvrsto smatram da da je realnost reci, tj. uma samo virtuelna realnost sveta oko nas. Cak i ono sto vidimo bez da razmisljamo i prosudjujemo je samo virtuelna realnost (ne u komojuterskom smislu). Ovo nije tema za ovo, objasnicu ovaj svoj stav opsirnije u buducnosti.

Drugi nacin gledanja na istinoljubivost je da se ista smatra vrlinom neke osobe, ali samo kao nacin prebacivanja u reci onoga sto opazamo. Neko moze osecati empatiju, ljubav, zahvalnost, itd. sam od sebe, bez i da razmislja. Ovo ponasanje se, jelte, moze nazvati istinoljubivoscu.

U ovim knjigama pisacu o ovoj prvoj vrsti istinoljubivosti, zato sto je to jedino i moguce XD. Osecanja i emocije se ne daju recima objasniti...
U buducim delovima cu kroz opisivanje mana i vrlina prakticno pokazati koriscenje istinoljubivosti i tako prosiriti ovu temu. 🙏❤

Virtuologija i vajsologijaDove le storie prendono vita. Scoprilo ora