Hava iyiden iyiye kararmış ve ben tamamen kaybolmuştum. Burnumu çekip göz yaşlarımı sildim.
Arkamdaki gölgeyi gördüğümde korkuyla daha da hızlandım. Omzuma değen el yerimde sıçramama ve tabiri caizse altıma sıçmama sebep olmuştu.
"Ama kıyamam ki sana ben."
Burnumu çekip ağlamaya devam ettim. Eve gitmek istiyordum. Elindeki defteri elime tutuşturup kafasını yüzümle aynı hizaya getirdi.
"Neden ağlıyorsun?"
"İçindekileri okudun mu?"
"Bilmem? Belki de ya da bakmadım bilemezsin."
"Seni polise şikayet edicem!"
Gülüp omuz silkti. Tehtidimi pek umursamışa benzemiyordu.
"Peeki? Defterini çaldığımı mı söyleyeceksin? Ya defterin içine bakarlarsa?"
"Deftere bakmışsın.."
Yüzündeki ifade sinir bozucuydu.
"Bence polise git, ama kaybolduğunu söylemek için."
"Kaybolmadım."
"Ne yapıyorsun o zaman burada?"
"Geziyorum? Seni ilgilendirmez."
"Yaa öyle mi Ömür? Cebinde bir kuruş para yok eve nasıl dönmeyi planlıyorsun?"
"Adımı nereden-hayır hayır param olmadığını nerden biliyorsun?"
Omuz silkti ve cüzdanımı elime verdi. Onu ne ara almıştı ki?
"Sen kötü bir insansın."
"Evet öyleyim hrr kaç hadi."
Üzerime doğru geldiğinde geriye doğru gittim. Gülüp elini gözlerine gelecek kadar uzamış saçlarında gezdirdi ve geriye attı.
"Her neyse kendi başının çaresine bak. Çocuklarla uğraşamam."
Arkasını dönüp yürümeye başladı. Çantamı önüme siper ettim ve kollarımın arasına aldım. Etrafıma bakıp peşinden gittim. Arkasını dönüp bana baktı ve gözlerini kıstı.
Sonra tekrar yürümeyr başladı. Ben de arkasından gidiyordum.
"Neden peşimden geliyorsun? Canına falan susadıysan ne yapacaksan bendne uzakta yap."
"Peşinden gelmiyorum gideceğim yer o tarafta."
"Ben profesyonel bir yalancıyım. Bana yalan söyleyemezsin."
"Bununla gurur duyman tuhaf."
"Tek tuhaf yanım o değildir. Hem sen baksana yoluna polise git karakol buraya çok uzak değil."
"İstemiyorum."
"Yok, yok sen gerçekten ölmek istiyorsun."
"Hayır."
"Benden uzak bir yerde ölebilirsin umrumda değil benim peşimden gelme."
"Korkuyorum."
"Tamam, karakola kadar seninle geleyim?"
"Oraya gitmek istemiyorum."
"Ne istiyorsunuz sayın Ömür bey? Size nasıl yardımcı olabilirim anlatsanıza biraz."
Ne istediğimi ben de bilmiyordum. Zaten yeterince çocuk gibi davranılmıyormuşum gibi, bir de karakola gidip kayboldum mu diyecektim?
--
1 bölümlük şeyi 4 bölüme sığdıran koca yürekli haymaylayx wbjekekekeje
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yarın Yokmuş Gibi(Gay)
KurzgeschichtenYarın yokmuş gibi yaşıyordu. Ne olursa olsun asla sorumluluk almıyordu.