Deniz lise sona giden genç ve güzel bir kızdır . Arkadaş çevresi geniş olan bu tatlı kızın hayatı çok zor ilerler . Anne ve babası boşanmıştır.
Tek avantajı tek çocuk olmaktır . Nedense 2 yıl önce aşık olduğu Uraz ondan pek hoşlanmaz . Arkadaşları ona her bakımdan ona yardımcı olurken bir gün hiç beklemediği bir mesaj alır . "Benim olacaksın !" Bunun anlamı nedir ? Bu işin peşini bırakmaya niyeti olmayan Deniz bulduğu kişi ile mutlu olacak mı yoksa hayatın ona tanıdığı şansı elinin tersi ile itecekmi .
➡️➡️➡️➡️↔️↔️↔️↔️↔️↔️↔️↔️↔️↔️↔️
"Ay çok çok utanıyorum Lal ne yapıcağım !" Lal bana bakıp gülümsedi . O bu işlerde herzaman mantıklı davranmaya çalışan kişi olurdu . "Şimdi Uraz 'ın yanına gidiyorsun ve ondan seninle birlikte kantine eşlik etmesini istiyorsun . Uraz beyfendidir , seni kırmayacağına eminim . Şöyle ki eski kız arkadaşı bir ara benim sınıftaydı . Neyse konu dağılıyor. Ne söylemek istersen onu söyle içinden geleni yap Deniz 'im. Hadi sana bol şans . " derin bir nefes alarak Uraz'ın yanına vardım . Yanındaki kaan ve Akın bana bakıyorlardı . "Uraz benimle kantine gelir misin?" Gülümsedi ," tabi gelirim . Sonra anlatırsın Akın ." Akın başını sallayarak kafasını sıraya koydu . Nefes al Deniz "Eee beni niye çağırdın güzellik ?" Allahım deme böyle şeyler inanırım . " kantinden bir şeyler alıcam bir de bir konu hakkında konuşmak istiyorum seninle ." Başını salladı sarı ve kahverengi ile harmanlanmış saçlarını sol eli ile dağıttı . Böyle çok tatlı duruyordu . Onun her halini bildiğimden dolayı alışmıştım . Çocuğun bir tek suratını ölçmediğim kaldı ya neyse . İki kahve aldım ve ilerideki masalardan birine geçtik."Konuşmak istediğin konu neydi Deniz ?" Ya nasıl söylesem. Bismillahirrahmanırrahim allah'ım sana geliyorum yarabbim . Ölürsem günahlarımı affet . Ya öldüysem ? Ama daha çok gençtim ölmek istemiyorum ..." Deniz ?" Derin bir nefes aldım ve "ben senden çok hoşlanıyorum Uraz !" Gözlerimi kapattım . Cevap vermesini bekliyordum . Ne olur ver amk " sen şaka falan mı yapıyorsun? Çok saf falan mısın?" Yüzüm düştü bir bok anladıysam arap olayım. "Sen çok güzelsin kabul ama ben Lal 'i seviyorum .ben Kumral kızlardan hoşlanmam illa ki sarışın olacak . Bu arada kahve için sağol ." Ben masada öyle kalırken telefonum titredi . Ben titriyordum ya telefon niye titresin ki . Bir kere daha titrediği an çıkartıp gelen mesaja baktım kimdi bu ayol ?.
Gizli numara : Ondan uzak dur bebeğim çünkü sen benim olacaksın.
Gizli numara : eğer duramıyorsan ben varım hep olacağım gibi 😎
Güldüm cidden çok tatlıydı ama sapık olabilirdi hemen geri dönüş yaptım .
Deniz : sende kimsin ?
Gizli numara : anan fshcdsghf
Deniz : eğer sensen özgür siktir git ltfn .
Gizli numara : Özgür kim köpek ben ondan daha yakışıklu bir piçim.
Deniz : kim olduğunu sordum ve tahmin yürüttüm o değilsen anacım sen misin kız numarayı mı değiştirdin ?"
Gizli numara: sen harbiden safsın sen beni B diye kaydet yeter . Ağzını yediğim ısırma duduşunu . Yoksa ben başka şeyler yaparım bilgine .
Deniz : peki bb.
Zil çalmıştı .merdivenlerden hızlı hızlı çıktım . B denen piç yüzümü güldürmüştü. Onu şimdiden sevmiştim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Diğer Yarım -texting-
Hài hướco tam bir berduştu. o tam bir sapık başımın tatlı belası olabilecek kadar olağın dışı . onun kim olduğunu bilmemekte marjinal tabi . bana attığı ilk mesajı hatırladığımda yanaklarım kızarıyordu."benim olacaksın !" oldum da sevgilim peki bana ne zam...