Hoofdstuk 6 stomme schooldag

21 2 0
                                    

7 uur ging de wekker. Ik had geen zin om op te staan, maar het moest. Zoals gewoonlijk deed ik mijn haar, make up en ging naar beneden om mijn boterham te eten. Dit keer had ik geen tijd meer om van alles nog te doen. Zoë stond voor mijn deur. Ik pakte mijn tas en jas en sprong op mijn fiets. 'Raad eens' Zoë wou iets zeggen maar ik was haar voor. 'Ik heb met Jeroen!!!<3' 'wat leuk!!!!!!!!!!' We kletsten de hele weg over wat we gister gedaan hadden. We waren bij school. En er stonden drie meisjes uit onze klas op mij te wachten. Carolien, Keet & Sabrina. 'Whahah dat Jeroen voor jou valt!' Ik dacht bij mezelf o nee hebben we pestmeiden in de klas? Leuk hoor wordt een top schooljaar! We zetten onze fietsen in het fietsenrek en Zoë zei iets tegen mij wat me wel wat vrolijker maakten 'ze zijn zelf 10x lelijker als jou' ik wist zeker dat ik lelijker was dan hun, maar ik vond het wel lief dat ze dat zei. Het was echt een kl*te dag. Carolien, Keet & Sabrina hebben de hele tijd naar mij lopen seinen. Ze deden hartjes maken met hun handen en trokken ze dan weer van elkaar af, zo vormden ze een gebroken hart. Ik weet zeker dat ze ervoor gaan zorgen dat het uitgaat. Thuis heb ik de hele tijd whatsapp in de gaten gehouden of Jeroen mij zou appen. Gelukkig heeft hij niet geapt.

Why do i love you... ?Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu