Hoofdstuk 4 werken in tweetal

23 3 0
                                    

Zoë en ik lopen de school in. Hangen onze jassen op en leggen onze boeken in onze kluisjes want dan zijn onze tassen niet zo zwaar. We gaan zitten in de aula want we hebben nog 10 minuten voordat we de klas in moeten. We praten over scheikunde waarom geen idee. De bel gaat en we moeten naar scheikunde. We zitten in het scheikunde lokaal maar de docent is er nog niet. Na 2 minuten komt ze eindelijk binnen wandelen want ik wist geen onderwerp meer waar ik over moest praten. 'Hallo kinderen, we gaan vandaag in tweetallen werken en we gaan een proefje doen' iedereen juicht totdat de docent zegt: 'maar ik maak tweetallen' toen was het stil. De docent is bijna bij mij. Zoë zit aan ene Hendrik vastgeplakt het komende cemester. En ik raad het eens. Ik zit natuurlijk aan Jeroen. Alsof de docent het wist. We moesten een middel maken over ik weet het niet want eigenlijk hadden Jeroen en ik eigenlijk alleen maar zitten te kletsen. Een soort date eigenlijk. 'Kun je een keertje afspreken?' Vroeg Jeroen. Ik was stil want ik kon het niet geloven. 'Euhh ja natuurlijk kun je vandaag?' 'Jahoor' 'Oke leuk!!' Ik kon niet geloven dat hij met mij wilde afspreken. het lesuur vloog voorbij, want toen we niks meer wisten te zeggen ging de bel. Ik rende naar Zoë en zei dat Jeroen met mij wilde afspreken. Ze vondt het superleuk maar we moesten verder naar de volgende les.

Why do i love you... ?Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu